|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
M3Putte: Varför står det att du fortfarande äger bilen...fattar inte riktigt? |
|
Papageno |
Jag bor i skåne o inte i Mantorp juhe Jag var tvungen o backa ur i grevens tid tyvärr men så är det. Och har inte längre den möjligheten o slanta upp pengarna |
|
mosse: Hehe ja du för jag kommer fasen inte ihåg hur man går in och ändrar på den. Ska försöka litta och se om jag hittar det. Är ju inte här inne mer än någon gång per år för att drömma mig tillbax..;) MVH putte |
|
|
Kom igen nu Putte!! Var inte så snål i plånboken! Köp tillbaka din gammla bil nu så du kan börja leva ett normalt liv igen =) Mvh Björn Länk |
|
|
Haha! jahaaa du lever "In denial" ? Vet känslan, saknar fortfarande min gamla diamantsvarta M3 coupe...kan inte FATTA hur jag kunde sälja den.. :-( |
|
|
Hej! Jag besitter nr 48 och den finns i Gbg trakten. |
|
|
Detta är väl 1 av 350 st M3 GT? Om det är det så kan det kanske vara värt att ta reda på mer. Står ju mer i annonsen, så man kan ju översätta. Länk //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
| Japan eller? Jag har sedan tidigare registrerat #38 i Japan. | |
|
kris: Verkar som Japan, ja. Har inte en aning om vilket nummer detta kan vara. Kanske går att se om man översätter texten. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Såg väldigt fin ut iaf...:) ///Henrik |
|
|
M6Bjørn: ... Vet du hvor mange GT´er det totalt finnes i Norge ? "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
| Jag har ägt nr.274 ägs numera av en här på forumet finns i malmö... | |
|
Thats me :) |
|
|
Min er 203, og registrert i Sverige, den har personlig kjennetegn M3 GT mvh Thorleif |
|
Bocken11 |
Hej! Köpte nr 165 i början av Augusti Den finns i Ludvika. |
|
bmwE9! 4 stk tror jeg... |
|
| Jeg eier M3GT #133 i Norge | |
|
Var på tjänsteresa i Åmål och fick då syn på nummer 198. Dock utan ställbar läpp fram och svarttonade ljus bak. Ingen vacker syn för en entusiast =) |
|
|
tjenare!såg ditt inlägg! var o köpte nr 314 i går,i arboga!lite små pul som slitna krängningsstag,o fram dämpare!annars en jäkligt fin bil |
|
| det finns en total krockad en i norge, husker ej nr på den, men den gikk i sverige for 2-3 år sen med 18''bbs falgor. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.