|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har följt GT's i sverige under mina 6år som GT ägare. För att sammanställa vilka som rullar här har jag gjort en lista. Fyll gärna på ifall ni har/vet ngn fler som jag missat. GT nummert är de tre sista siffrorna i chassienr, dvs EA40xxx. Att det står 312 på färgkoden i motorrummet betyder just att färgkoden är 312, inte produktionsnr. Kanske finns möjlighet att söka i bilregistert eftersom chassienummerna är kända. Detta har jag inte undersökt. Jag kan tänka mig att det finns ngn som inte hänger på detta forumet eller har försökt sälja sin bil. Ni som GT ägare och känner er träffade i listan nedan får gärna maila mig så kan jag hålla i ngt slags register med emails och var Ni finns ngnstans. Kanske för en GT träff eller ngt. Obs! Detta är ingen tråd där GT'n skall diskuteras utan endast ett register. GT'n diskuteras redan i många andra trådar. 14 25 65 71 86 109 154 165 176 186 198 210 233 247 263 283 286 (kan vara samma som 283?) 295 (min) 299 (R.I.P) 314 319 Sedan har jag osäker info ang följande nummer: 8 37 90 187 203 235 274 276 316 (R.I.P) Bästa Hälsningar, Kristian | |
|
Jag kollade på den Norska registry sidan och där står även att nr #48 skall finnas i Sverige. Min finns i Götene #25..... :) /Jonas |
|
|
Det finns en omdiskuterad GT här på forumet, den som varit krockad, misskött buskörd o allt möjligt! Vilket nummer har den då? Om du/ni vet vilken jag syftar på!! Min Bil - Länk |
|
|
Om du syftar på den som säljs på Mellströms bil så är det Nr 109. Det är den enda jag hört som varit svinad och i dåligt skick. Men den ska vara fixat, vilket inte spelar nån roll för mig iof. Bilen:Länk /Henrik |
|
| Vilken nummer är det på den som bara gått 1600 mil som står hos Autotaktik? | |
|
Apropå #109 på Mellströms ser den ju ut att vara lite tillfixad med nya blinkers, ny regplåt m.m... Länk Här är tråden och bilderna med den när den var som värst: Länk |
|
|
Tycker lite synd om Mellströms faktiskt, blev inte dom lite blåsta med den bilen? Den ser ju faktiskt mkt bättre ut nu med rätt hjul & fixad kosmetik! |
|
|
Den för 340000:- har nr 186. Bilen:Länk /Henrik |
|
| Kan också meddela att nummer 141 (från början Italiensåld) finns i England & brukas flitigt på bankörningar. :) | |
| Nr 8 finns i Skåne. /John | |
| Och bilen jag precis missade finns alltså i England och har nummer 142 | |
|
Halloj.. Jag har inte kvar min GT men jag hade 283 och den ska rulla i Mantorp nu troligen.. Patrik |
|
| nummer 333 har min å finns i finland.. | |
Papageno |
M3 putteGT: Nej du, 283:an är i Stockholm. Det vet jag då jag missade den. -Sånt är livet, |
| *suck* vill ha en GT....växer ej på träd direkt! | |
| Det fanns ju en hos Lindén, vem köpte den? (tror den är såld) | |
| Var inte det din gamla höfläkt? (det kan man utläsa som man vill ;o) ) | |
| Nej den hos Lindén var "Johan 328" :as gamla pärla, fan vad den var fin!!! | |
|
Var det inte höfläkt som hade den innan Johan? _______ //Niklas |
|
|
Mosse, 3578 inlägg och inte varit med tillräckligt länge... ;) 328 Johan torde vara tredje ägare (beroende på hur man räknar) efter mig. Gick förarkursen på Ringen med den. Man blev riktigt nostalgisk när man såg den hos Lindén. Men vart tog den vägen? |
|
|
Kom på att man kan ju kolla via vv.se Chassi nr EA40017. Niklas Strid, någon här på forumet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.