|
|
|
|---|---|
|
Efter mycket letande,fick jag till slut min E34 M5!!!!! | |
|
Vilken köpte du? Vad fick du för kulör samt inredning? Mil etc? //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Det blev b97_knls bil till slut! |
|
|
Jaså, det blev den! Grattis till bilen. Prutade du något på priset? //Schnitzer |
|
|
Tack!Nej,vi kom överens ganska snabbt!Visst finns det lite grejer o fixa,men det alltid kul o ha nåt o göra med bilen=) |
|
|
Ja, det är sant! Du är också välkommen till Länk //Schnitzer |
|
|
Tack!hur gick det med din bil? |
|
|
Ja, då är jag utan Bmw ett tag framöver. Får köra fyrhjulsdrivet ett tag;) Håll hårt i körkortet 525rules!!:) Micke K. Länk |
|
fjamsetramsa |
grattis....foto??? |
|
Grattis!!! Länk |
|
|
525rules!!: Sorry att jag inte svarade, blev lite för trött. Min bil blev såld i fredags förra veckan. //Schnitzer |
|
|
Dags att byta Nick nu då! :) Grattis! |
|
|
b97_knl: Jag det blir inte svårt att bli av med den,med den bilen!!!=) mosse: tack!försökte byta Nick men det gick inte,vet nån hur man gör? |
|
|
kommer med lite nya bilder så småningom=) |
|
|
525rules!!: det är svårt att byta nick. Du måste nog registrera om dig med en ny nick och ett nytt mail. Micke K. Länk |
|
| Även jag har sålt min, dock ingen M5 men endå M :) | |
|
P3r: ...och trots det hänger vi ändå här:D Micke K. Länk |
|
|
525rules: Grattis till en helt underbar bil. Hopas att du får många sköna o adrenalinpumpande färder framöver. Tänk dig för med kortet bra. |
|
|
Tjena polarn- grattis till bilen, efter första testerna stockholm -märsta känns det bara bra!!!! Tänk på kortet bara!!!!!!!!!! |
|
|
corre535: Tack!Kom hem från jobbet o ville inte gå av bilen!!Det är din tur snart! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.