|
|
|
|---|---|
|
Gick och köpte mig en Saab 9-3 aero för inte så länge sen och ärligt talat så börjar jag redan längta tillbaka till den "tyska" standarden. Det är många saker som gör att jag börjar sakna Bmw b.la: Bakhjulsdriften, ljudet från sexan och framförallt körställningen! Saab Aero stolarna är allt annat än obekväma men jag tycker mig inte riktigt har hittat den där sköna ställningen än, tycker man sitter på tok för högt! Jaja ville bara skriva av mig lite och måste också meddela att jag nu har börjat "florera" efter bmw bilar till salu! =) | |
|
Har insett samma sak! Kommer aldrig att kunna lämna BMW hur mycket lockelser andra bilmärken än kan erbjuda. Finns inget som matchar BMW´s sittställning, känsla i ratten, balans, motorkaraktär osv osv.. Otroliga bilar helt enkelt! Det roliga är att det har farsan också upptäckt efte att ha varit V.A.G och Volvo man hela sitt liv men en hel del fräcka bilar från dom. Nu har han köpt en "BMW PARKING ONLY" skylt och äger en X3 3.0, Z4 3.0 och en 525 Touring -02 ;) MVH Johan - www.compello.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.