|
|
|
|---|---|
|
Vad tycks om denna skapelse: Länk Den baseras på BMWs 6-serie. Jag tycker att den var rätt ball. ///BMW - Was sonst! | |
|
Tja! Varför inte!? Länk |
|
|
Ser lite ut som en Maserati tycker jag. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Extremt snygg, tycker jag! Såg den live i Frankfurt och den har väldig pondus! Mvh, Kalle |
|
|
Jag träffade Henrik Fisker (som för övrigt är dansk) och Christina Cheever i Frankfurt och fick en personlig visning av Latigo CS. Det är ju synd att Henrik Fisker inte är kvar på BMW och har Chris Bangles jobb för då hade dagens BMW bilarna sett betydligt bättre ut. :-) Se bara på Aston Martin DB9 och Vantage V8 som är hans verk. Länk /RS2 |
|
|
Fruktansvärt, förbannat sjukt snygg! Serietillverka! MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag får lite Aston-vibbar av den. Mycket snygg, distinktare än 6:an. /Fredrik |
|
| Riktigt läcker bil! Instämmer med RS2, synd att han inte har Bangles jobb. | |
| väldigt snygg..det ända som är lite dåligt är skinnet i inredningen som ser lite billigt ut... visste inta att han har jobbat på bmw..vilka bmw har han ritat | |
|
Jag har för mig Henrik Fisker var ansvarig för designen av Z8 och han var också chef på Designworks i USA ett tag som är en design studio som ägs av BMW. /RS2 |
|
| Stämmer. Det var han som ritade Z8 (grymt vacker bil...) vilket man bl.a. kan se på bakljusdesignen. | |
|
Var en artikel om Fisker i DI för några dagar sedan: Länk |
|
|
Så skulle 6:an sett ut från början :-) Jag gillar iofs. 6-serien men denna skapelse var ett strå vassare. Lite tveksam till Aston Martin-fronten dock. |
|
|
Klart intressant, och det verkar som om Fiskers hjärta fortfarande klappar för BMW :) |
|
|
Här finns det fler och större bilder i skrivbordsformat :) Länk ///Foppa |
|
| Håller med Bones den designen skulle det ha varit på 6:an. | |
|
Instämmer i kören, sådär skulle 6:an ha sett ut... Keep Your Distance! |
|
|
Ojojoj, enbart positiva kommentarer. Det var ovanligt för något icke-bmw producerat. :) Jag går mot strömmen och tycker den står sig slätt jämfört med originalets sofistikerade design. Bakifrån är den rätt så läcker men det är något i fronten som ser lite simpelt ut, kanske för många linjer som alla går mot "gapet" till grill. Mvh Johan |
|
| Då orginalförlagan är så anskrämligt klumpedunsig så ter sig denna "fisk" smärt som en ål. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.