|
|
|
|---|---|
|
Är detta rimligt för en 98:a? Den har ju rikligt med utrustning. Någon som har varit och tittat på den? tack på förhand. | |
|
oj missade att länka till annonsen:) här är den: Länk |
|
|
Denna bil diskuteras en bit ner i denna tråd Länk och även säljaren kommenterar. Dock har den andra fälgar i den annonsen. ___ //Ulf |
|
|
Oavsett så bör man kolla upp historiken när den rullat i Tyskland om inte annat. Kolla vad de kostar hos BMW i Tyskland - bör ligga på ungefär samma prisnivå. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| ja det är givet att det skall kollas upp, har gjort det på tidigare import bilar jag köpt. | |
| Priset börjar väl krypa ner i rimligare nivåer även om jag tycker det är väl högt för en 98:a - välskött eller ej. | |
Nöjd E30 ägare |
Ni är välkomna att höra av er om intresse finns. Priset går säkert att diskutera med seriös spekulant. Det är min fars bil som även i denna tråd är på tal:) Min E38: Länk |
|
Jämför motsv bil i tyskland. Kolla även di.se/bilpriser de brukar ha vettig koll på försäljningpriser, de säljer ju 100bilar i veckan själva så... |
|
bmw,m3 |
Bra pris å går säkert göra en tia till men ingen bil för mig med en sådan liten motor (enligt mig) Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.