|
|
|
|---|---|
|
är det någon som vet vad det avlånga hålet fram i facket på mittkonsollen är till. det sitter ett lock över hålet. jag har nämligen ett sånt hål på min mitkonsoll och har alltid trott att det var tidigare ägaren som sågat upp det. men har sett på fler bilar att dom också har så. nåra tips? bilen är en 325ik-88 mvh/Linus | |
|
Var på mittkonsollen? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| längst fram i väggen i facket framför fimplådan. ett avlångt hål ca 10cm brätt och kanske 4cm högt. vet du vad det kan vara till? | |
|
Menar du ovanför förvarningsfacket i mitten? Sitter så att man inte kan se det när man sitter vanligt i bilen, utan bara när man kollar underifrån. Där har jag ett hål iallfall. Det la jag märke till för någon vecka sedan. Har haft bilen sen feb :P haha. Om det är det du menar så skulle jag tro att det är något till att komma åt skruvar när man ska riva ner mittkonsollen.. |
|
|
kan något fixa en bild? Jag har tillbringat mer än 2000 mil bakom ratten på E30. Känner inte till någon hemlig låda.... nyfiken! ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Hej! ja har åxå ett "hål" där, hade d på men förra e30 åxå så ja tror d ska finnas där, sitter skruvar där som man kommer åt om man ska ta bort mittkonsollen plus att man kommer åt att byta lampor till reglagen... ///MVH Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.