|
|
|
|---|---|
|
Okey idag vart jag less :P Hittade inte färdiga vita mätartavlor till E28 någonstans, så jag tänkte 'men E30 har nog samma storlek på hastighetsmätaren, varvmätaren och lmm'. Så jag laddade ner en bild på dessa, gjorde om lite efter mina behov och när jag skrivit ut och klippt klart rev jag mätarhuset. När jag insåg att mätarna passade finfint så passade jag på att slita lös tank & temp tavlan för att scanna in, så även den vart vit. Jag har tagit bort all 'onödig' text, samt markeringar för skruvhål och andra hål som inte alls passade. Bara skruva lös dina svarta tavlor och använd som mall när du ska göra hål. Det gjorde jag, och då vart det rakt och fint. Mall åt er andra med E28-mätare som vill ha vita: Länk Jag kan inte ta åt mig äran, för mer än den slarvigt gjorda tank & temptavlan :P Men de där duger åt mig, vill ni ändra något så feel free :P | |
|
Trevligt. Tack! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Vassego :P Slit mallen med hälsa :D |
|
| Ni som gör om mallen, ladda gärna upp era 'versioner' på Länk (min uploadtjänst), och visa era kreationer här så andra får inspiration och slipper använda sig av min skabbiga tank/temp :P | |
|
Lyfter tråden. E28 (518 me klocka) vita mätar tavlor sökes med ljus och lykta. Mail är: tre23burnout@hotmail.com /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.