|
|
|
|---|---|
|
Snart får jag den...min e90 320i har leverans iordningställts i Halmstadshamn idag...snart är den på väg upp till BMW Solna...för leverans till mig!! JAg kan knappt sova för jag längtar så........... --- Mr Brolier | |
|
Kul, första 320 ägaren på forumet! Det är en bra bil du köper, tänkte först köpa en maxutrustad 320... Och du får nog en mycket humanare försäkring än vad vi 325 ägare har! Keep Your Distance! |
|
Kålan |
Härligt att se att det dyker upp 320-ägare, bland alla 325 o 330-in. Jag har följt diskusionerna under ett par månader och haft mindrevärdeskomplex över att "endast" åka E90 320. Hoppas att du kommer att få många trevliga mil med din nya bil. Jag har nu kört ca 500 mil på 3 månader och inte haft några problem alls med min. |
| Grattis till den nya bilen, du får säkerligen ett problemfritt ägande med en bil som kan erbjuda det mesta bakom ratten, men synd att de är så slätstrukna, tråkiga, vardagliga bakifrån sett. Jag såg en idag, 320E90 och hade stora problem med att se vad det var för bil överhuvudtaget, ty bakdelen vilseledde mig att tro det var en japps. | |
|
Kålan; vi måste hålla ihop vi som vågar åka 4 cyl.!!! Har du några + / -, med din bil efter 3 månader? Vilken utr. har du? --- Mr Brolier |
|
Kålan |
broiler! + kvalitetskänslan i interiör komfort bensinförbrukning - några barnsjukdomar bla. vänster spolarmunstycke till framlyktorna går ej tillbaka efter anv. knirrande i övre bältesinfästning förarsäte utseende med 16" dubbeleker 154(kanske inte en barnsjukdom!) Knirrande har upphört, kom på att jag inte kollat hur det är med spolarmunstycket då jag inte använd spolningen på ett tag. Fälgarna kommer att förses med dubbdäck och större orginalfälgar fixas till våren. Min E90 är basutrustad med advantage pluspkt, comfortpkt, förvaringspkt, sportläderratt, isofix och metallic, sparkling grafit. |
|
Spolarmunstycket är en barnsjukdom som nästan alla har drabbats av. Åk in till verkstaden så byter dom den kostnadsfritt, den har garanterat inte börjart fungera! Keep Your Distance! |
|
| Clubsport, Spolarmunstycken och lite andra barnsjukdomar som mjukvara till motron, skulle inte sånt åtgärdas omedelbart på fabriken?! | |
| Det ska vara motorn. | |
|
Andrè: Kålan har nog haft sin 320 ett bra tag därför så har dom inte hunnit åtgärda det från fabrik på hans bil Keep Your Distance! |
|
Kålan |
Clubsport, Andrè: Stämmer som Clubsport skriver, min 320 är tillverkad i Mars. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.