|
|
|
|---|---|
|
Tror att värdet på denna kan öka markant om man får originalfronten monterad: Länk | |
|
Varför det? /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| jag tror att antalet köpare som föredrar den fronten är högst begränsade. Ganska säker på att originalfronten eller en m3-front skulle innebära ett högre pris (eller att priset inte behöver prutas ned så mycket) | |
|
Fronten skrämmer säkert bort köpare, men det lär bakpartiet också göra. Priset är inte direkt lågt även om bilen så vore 100% original... /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| Exakt, den borde kosta låga 30K! Fronten är fruktansvärd och bakdelen är inte heller vacker, i detta skick under 30K i pris, undrar vilken typ av människa som monterar dit sådana saker?. | |
|
Olof Ovenholm: Menar du allvar ? Vem fan vill åka runt i en bil som ser ut som en val ? |
|
|
Highway Star: Tror du att jag inte är kritisk till "stylingen"? /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Den bilen skulle gå bort för min del direkt, även fast orginalgrejerna finns kvar. Dock kanske den passar några få i smaken, som gärna betalar några tusenlappar MER än marknadsvärdet, dock är den gruppen människor väldigt begränsade. I mina ögon är en 318is med fullt m3 paket, inredning från en m3:a och fina fälgar med relativt låga mil värt en slant mer. T.ex denna är HELT okey i mina ögon, dock för högt pris, men lite mer värd än en helt orginal 318is, dock inte så mycket mer: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.