|
|
|
|---|---|
|
Har en bandare bmw orginal med växlare men nu vill ja ha en mp3 cd så ja tog bilen ner till biltema köpte en iso kabel tog bort bandaren å satt ditt iso`n sen nya cd`n men då kommer det inget ljud ur högtalarna..men sätter ja i bandaren så funkar det.. har provat cd`n i min andra bil å den funkar vad är fel???? | |
| Misstänker att du har stora ljudsystemet med diskant och mellanregister i dörrarna. Vet att det var lite krången när farsan hade inbrott i sin bil och sedan skulle ha en ny för det var 1 eller 2 kablar extra som man var tvungen att koppla in.....tyvärr kommer jag inte ihåg vilka. | |
|
bra svar skulle inte skada om du fick redan på det åker utan stereo nu å det suger! |
|
|
kolla på denna Länk och jämnför med denna om det är rätt kopplat i ISO kontakten Länk. Jag har för mig att det sitter ett slutsteg i dom med stora stereonmen kommer inte ihåg vilken man måste lägga spänning på. |
|
|
Har exakt samma problem. Har stora ljudsystemet men får inget ljud när ja byter. Enligt BRL har dom en iso kabel som ska lösa problemet. Tyvärr bor jag inte i närheten av någon brl butik så jag har inte kunnat testa. Det underliga är dock att ägaren innan mig hade cdspelare i,men han hade ingen aning om hur dom kopplat för att få i den för han hade inte gjort de personligen. Men det bore inte vara så avancerat som dom säger på bmw iaf!(dra om alla kablar i bilen, ca 2500) eftersom han kunde stoppa tillbaka orginal när han sålde den till mig. No turbo shit just real M-power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.