|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Tack för tacket, Niklas. =) Den är påkostad, tro mig. Bilen har rullat ett par mil på nordslingan, stämmer bra. Har den original chassiesättning nu eller rullar den på KW-chassiet med krängar osv? Markuz: mailar dig! |
|
| Jahapp, mig gick han inte ner en spänn på priset...gubbj*vel! | |
|
Mosse: Du såg ut som en Tysk stylare, det var därför du inte fick köpa den *LoL* Mvh Björn Länk |
|
| Haha.. =) .. Har pratat med autotaktik. Dom släpper bilen lite billigare till den seriösa köparen och som kommer bevara den med få mil på mätaren... Han sa att det hade varit många Bratz med feta plånböcker som velat köpa, men dom har han nekat. Man kanske ska ta sig ett rejält billån =) | |
| men ändå! vilket rövarpris! | |
Papageno |
Helt konkret, Hur mycket skulle man kunna pruta hos Autotaktik om man är seriös?. |
|
Jag tror att du kan pruta ner den til 290-300 000:- om han tycker att du är seriös osv. När han anonserade den första gången för 3-4 år sedan så kunde jag få köpa den för 300 000:- Jag har dock aldrig sett den i verkligheten. Den borde ju vara i nyskick överallt?? Någon här som tittat lite närmare på den?? Mvh Björn Länk |
|
Papageno |
Ok. Men helt objektivt så är även det överpris, enligt min mening. Även om jag är en entusiast. Kring 210´ är väl mer jordnära pris? Eller vad säger ni |
| Kostade 600 tusen nya och den är nästa ny.. Beror på hur man tänker. Men visst är det mycket pengar.. Skulle han släppa den för 210 så skulle den varit såld nu, JAG !!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.