|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Skoj Kris! Japp, vi får se! |
|
|
mosse, din chef är väl en förstående chef, han tycker nog att det är helt ok att sticka nu på en gång och hämta GT:n! Eller? :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Jag sitter & planerar resan, det blir ett fartfyllt dygn! Flyg till Stanstead airport, köpa bilen, köra till Harwich, ta färjan över natten till Esbjeg i Danmark, framme 12.00 förmiddag, korsa Danmark , över Öresundsbron, sen Malmö Stockholm..... pust! |
|
|
Hur orkar du Klas!? Kan du inte lägga ett bud på Johans gamla istället. Verkar mycket enklare :) Jens |
|
|
Köp den i England. Det är ju alltid kul att åka ut på lite äventyr trots att det blir jobbigt..:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
| Låter som en jävligt tråkig road trip på väg hem =) | |
|
Kan väl inte vara tråkigt att köra GT..:) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Ja... ta engelska kanalen och kör genom frankrike, tyskland, så du får njuta av hemresan och bilen istället :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Jens...gubben prutade inte EN SPÄNN på Johans bil...det kostar 159.000:- Då framstår 103.000 som att det är värt besväret...*s* |
|
| Jag var ironisk grabbar =) | |
|
Hehe, den där ironin kan ställa till det... Hur många tjejer har man inte sabbat med ironiska sms...;) " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Men va fasen, hur kan man sälja begagnade bilar och inte vara beredd att pruta!? Då ser jag bara en utväg! Flyg till England ögonaböj!! Som vissa redan konstaterat blir det ju en trevlig tur hem bakom ratten på GT:n :) Jens |
|
|
exakt...han hade fått bud på 150.000:- men då "behöll han den hellre till sin son" (En rikitig typ den där killen...) |
|
|
Ville inte säga det först men han är allt lite arrogant... Jens |
|
|
För några spänn kan jag köra hem bilen åt dig Mosse ;o) |
|
|
En riktig Bessewisser skulle jag kalla honom, trist att GT:n hamnade i den hålan. Den har stått där i mörkret sen i Augusti...bara för att han inte backar en krona, & mästrar alla spekulanter...bra affärsidé! |
|
| Det tror jag säkert Acey! ;) | |
|
Kan gott förstå att man behåller en bil om man får vad man anser är skäligt betalt. Hur omgiviningen skulle kunna kräva att man ska släppa den för ett visst pris låter lite märkligt... Men det gör det ju extra kul med GT:n i england. För 100tkr har man ju en bra buffert till oförutsedda utgifter. /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Ett "inte" missade jag visst i första meningen... /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
mosse; Fast "besserwissern" visste in riktigt vad han pratade om när han påstod att GT:n hade stora "klang-paketet". Killen har sålt för många Porsche i sina dar... Olof; Självklart är det han själv som bestämmer utpriset. Har dock aldrig varit med om att ett utsatt pris inte är förhandlingsbart (om det inte uttryckligen står så i annonsen). Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.