|
|
|
|---|---|
|
hösten börjar närman sig och jag måste byta färg på hardtopen är det någon som har något bra förslag till vem jag ska vända mig?? tack på förhand | |
|
Kents bilplåt i Ulvsunda (Bromma) gör alla mina lackjobb. Aukt BMW plåtverkstad men väldigt trevliga att ha att göra med, speciellt bossen Kent. BMW Groups lackverkstad i Bollmora går bort totalt.. Tomas (Z3c4ever) brukar anlita någon annan kille, droppa ett mail till Tomas så får du säkert veta vem. /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
|
Hade min på Bollmora efter en liten repa på huven. Lacken blev bra, men de hade satt tillbaks huven snett så att det såg ut som om den kunde varit krockad om man kollade noga. Det gjorde nu inte jag, utan killen som skulle köpa den nästan ett år senare. Kändes hyfsat oseriöst att stå där och säga "De satte nog tillbaks huven snett på lackverkstan"... |
|
| Jag använder en vid Solna rondellen. Keys Lack. | |
|
Chiles. BMW i bollmora är rena katastroffen. Dem lever på att det är enda "BMW" som lackar och att dem ligger så långt från stan så att folk inte orkar åka tillbaka och klaga ! |
|
|
Har känningar på bollmora, får faktiskt säga att jag håller med Z3c 4 ever! Katastro! Flammig och Aplesinig. Inte ut-duschad med andra ord. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Har haft väldigt dåliga erfarenheter från BMW i Bollmora. Dålig finish och lacksläpp. |
|
|
Vad beror det på att en lack får en apelsinyta? //Player |
|
|
Slarvigt arbete, att man inte har duschat ut lacken så den inte får en skrovlig yta. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
kan bl.a bero på att utrustningen, typ sprutan är gammal eller har missvårdats... //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.