AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.316

Angle-eyes tjuvar, finns det?

Sida 2 av 2
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Och hur kan man bevisa att killen monterat dit rakblad?, man vet ju aldrig vad som händer ens bil när man ställer ifrån sig den på en parkeringsplats?

Som att göra en anmälan till Konsum för att man snubblat på det nybonade golvet när man gjort inbrott på natten och stulit varor för många tusen kronor.
Faktum är att personer som gjort inbrott och sedan snubblat med stöldgodset på väg ut ifrån huset har fått skadestånd. Tro det eller ej.

Nä sätt stopp för alla ligor från "Öststaterna" och sätt alla knarkare/pundare bakom galler så tror jag inbrotten skulle minska. Helt rätt att montera rakblad osv så länge personer som inte är ute efter att göra inbrott INTE kan skada sig. Fast man kanske borde plocka bort sånna saker när bilen ska in på service/reperation eller på bilprovningen. =)

FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Det stämmer, men sätter man upp en skylt som varnar går man fri, det kan man göra på bilen också, typ OBS inbrott sker på egen risk bilen är utrustad med farligt stöldskydd!
Njuren
var morgon ser jag knarkare cykla eller gå med massa skrot i handen.cykelhjul, koppar, aluminium.skroten öppnar ju 07:00...Såg en gång en knarkare som cyklade med en rostfri diskbänk på sin pakethållare som säkert var 2,5 meter lång! Firman jag jobbar på får ofta påhälsning av dem som snor koppar-rör och kabelvindor tyvärr.De kostar oss hårt slitande medborgare massa pengar!

BMW - i nöd och lust?
m5
92
m5 3.6
325 IM -89
M5 3.6 -90
Gör något då fast det ni har fått för er inne i nån konversation hjälper väl inte,,,,,inget illa menat men dagen ni gjort nåt emot en knarkare så snackar vi hade en dylik spekulant på min 9000 Turbo fd vinterbilen å honom var det inte lätt att vara där nere på parkeringen trots försöken med knivviftningar å trots detta anmälde han sina kroppsskador å detta å en utav mina goda vänner fick fängelse eftersom vi kastade ner honom i bagageluckan efter lite uppmjukande behandling tvingade honom gå från 3 mil ut i ingenstans efter att ha gett oss allt som kunde värma
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.