AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
800

Inbrott i motorrum? Glödlampa och plasttäcklock stulen?

Zi
28
Zippert
520I -94
Hej jag var och handdlade mat idag. tog ungefär 20 min, när jag kommer ut till bilen märker jag att motorhuven var i öppningsläge.
JAg svor lite å började kolla vad som saknades, ett plassttäcklock och höger strålkastarglödlampa.
Efter ett tag blev jag gannska förundrad inte en repa eller någonting, å mil bil var larmad med BMW orginallarm. är inte motorrummer larmat? å hur får man upp lyckan utan att komma in i bilen först.. å de konstigaste värför stjäla en glödlampa och ett tecklock för en mutter?

Ska jag köpa ett nytt larm?

Någon som har något svar på min fråga, skriva gärna ja börjar bli nervös,,
Visa användare
252
Richard-Lundqvist
MB C32 AMG Eurocharged
Ja tjyvar kan va konstiga. Jag fick mitt tanklock uppbrutet och förstört å så tog dom bara tanklocket plus två täck-kåpor som sitter brevid dimmljusen. (på en E34a)

Hur svårt är det att bara köpa sånt nytt istället, typ 100:- max på BMW eller biltema eller nått. man blir så läss...

/Richard
Ni
114
Nicke_lsn
325 xi touring -06
det är fan obegripligt hur någon kan vara så snål att göra nått sånt.. jag har också blivit av med nå små saker på bilar jag har haft stående.. stjärnan i grillen på en merca tex.. till vilken nytta???
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
E34 har visst en del säkerhetsluckor: Länk

Jag vet än idag inte hur han fick upp bildörren.

___
Läs begagnatguiden!
Länk
Det är ju för jävligt att man inte ens kan ha grejer under huven i fred längre
Wm
489
WmBrejzer
Bmw 323i Coupé -98
Octavia kombi -13 Miljöbil
stjärnan på grillen åker ju väck bara för att folk tycker det är roligt att sabotera! har inget med stöld att göra
Ni
114
Nicke_lsn
325 xi touring -06
kanske det, men dom har även varit och snott nå gummilister och sånt skit från samma bil så..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.