|
|
|
|---|---|
|
Dags igen för en Z Go-Cart!! Bilarna börjar väl bli avställda då, så abstinensen börjar suga i kroppen. Jag har bokat Race-Town lördagen den 26 november kl 15.30. Om intresse finns kanske vi tar en öl och en matbit efteråt. Vi kör Monza, dvs träning, 1 heat och final. Det måste bli minst 8 deltagre då jag inte har lust att betala för uteblivna igen.. :-( Senast 12 nov måste jag ha 8 definitiva svar för sedan går det ej att avboka. Vad krävs för att vara med på Z Go-Cart? Du behöver inte ha en Z-bil, men det vore trevligt om Du har intresse för dem!! Svara här i tråden eller maila mig på caspar@caspar-z3.se | |
| Fel fel fel... Det är på lördagen, den 26/11... | |
|
Jag preliminärbokar en plats! /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Jag är med fast det kanske inte var så oväntat:) Caspar: Vad säger du, ska du och jag glida ner innan och hämta hem masten i gangztabilen:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fredrik: Vilken av dem?? Vi har ju så många att välja på nu!! Mercan lär iaf skrämma slag på hela området där nere... :-) /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
SaabKillen |
Tjaba ... Hänger gärna på Go Cart, Caspar vet vem jag är :-) Mvh |
|
Caspar: Dagens ilandsproblem, för många röda rostiga gangzta bilar:) mig kvittar det vilken vi tar. Alla andra: Se till att anmäl er nu på en gång! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Välkommen till forumet Conny!! Snart får vi Dig att byta till riktig sportbil :-) Då har vi redan en liten lista med definitiva svar: Härligt med SAAB anslutning, vi kom ju efter dem på märkesduellen med 10sek (på 1,5h) så chans till revansch... (Vi BMW/Z folk kom sist kan tyvärr tilläggas, men bara vi och SAAB saknade Go-Cart proffs i stallet).. Caspar: BMW Z3 M Roadster - 321hk Saabkillen: SAAB 9/3 Aero ~ 300hk Andersson_CSI: BMW Z3 M Roadster - 321hk /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
SaabKillen |
Caspar --> Tack du !! Stämmer bra det ang Saab 9-3, finns det framjulsdrivna Go Carts ;-) ? Mvh //Conny |
|
Lite dåligt med uppslutning hitintills. Jag har 4 definitiva ja och några kansken.. Bestäm er så fort som möjligt!! /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
|
Jag måste tyvärr dra mig ur då det blir alldeles för dyrt för mig att åka upp till Stockholm :( Tågbiljetten tur och retur kostar ~900 kr så det är bara att glömma :/ /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Masten: Ta lyxkryssaren och styr hem mot 08-träsk vet jag! Var håller alla ni andra till? Snart dags att krypa fram ur källaren om det ska bli något.... /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
C A N C E L ! ! ! ! Alldeles för få som anmält sig så vi ställer in detta evenemang... /Caspar Z Go-Cart 26/11 15.30 Länk |
|
|
Det är vell Street Cars Fest samma helg? Vore ju kul annars å ta de i samband med det... kanske är nå fler som ska till SCF från Z-flocken? //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.