|
|
|
|---|---|
|
Köpte en 540 för bara ett par månader sen och har varit kanonnöjd med den. Men mitt vardagliga jobb är bilförsäljare år Lecab i Karlstad(audi&VW) där jag igår fick en kund som skall köpa Passat som tjänstebil och måste då byta in sin 740 -95. enligt mig döläcker. Full historik,facelift,19"+17" vinter Maxutrustad osv. Denna bil får jag in för under 100 lappar vilket är snuskigt billigt och jag kan inte släppa den. Jag SKA ha den. Men allting har en baksida. Då måste jag skiljas från min 540. Kort info, allt org., maxutrustad, 15600 mil 2 ägare, dokumentation+bok som enligt mig är 100% Bilen känns tight och fantastisk att åka i. Så när som nyskick. Det som käns tråkigt är att jag for landet runt innan jag hittade denna(dvs jag såg många vrak) och därmed har jag lagt ner så mycket tid och pengar på att hitta den så jag vill liksom ha bra betalt, trotts att den måste iväg fort. Har hunnit köpt till läckra 17":are också. Diamantsvart är bilen. Vore bra med några riktlinjer. Jag vet trotts allt vad jag fått betala. Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! | |
|
75-80000:- Det har ju strömmat in 540 till landet på sistone. |
|
Horace.E.Hollywood |
De risiga kostar juh runt 60` Så om din är som du säger mkt fint skick osv...så säkert som "pp" säger 75 - 80.000 Turbo? neeee REAL POWER! |
| Ja den kanske e värd 75-80.000 lax men ska du sälja den snabbt så tror jag du måste annonsera den billigare fast den är värd mer ska man ha snabba cash så får man gå ner i pris så är det.. | |
|
tobbz: En 740-95 under 100.000:-!!!!! Dom ligger på 150-250.000:- på bytbil. Hoppas du inte lurar honom för mycket. Ola |
|
|
Ok, grejen är att jag är studerande och kulaor har man inte i överflöd. Jag vet att det låter otroligt men som det ser ut idag så går han med på en affär där jag köper hans 740 för 85000:- Sanslöst billigt, det vet jag. Men får jag inte bra betalt för 540:n så har jag inte råd. Så är läget, fårse vad som händer. Tack för alla svar Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
| Ska tillägga att jag bara sälger bilar på helgerna som extraknäck. Ifall någon fick huvudbry. | |
|
Ja du måste ju helt enkelt köpa den bilen, det är ju nästan billigt även om motorn skulle vara skuren.. Det är ju ingen risk att du kommer att förlora pengar pga värdeminskning utan du kan ju sälja den efter ett år och tjäna bra på den ändå. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.