|
|
|
|---|---|
325Ci |
En kompis till mig har hittat en 325 coupe 93a som han e intresserad av. Men nr man stänger dörren på passagerarsidan så går de inte upp den extra centimetern som couperutorna ska göra. Vad kan de bero på?? dyrt att fixa om den e paj?? m.v.h. Daniel |
|
Hej. Är motorn paj kan det kosta upptill 5000:- (på BMW) då motorn är nitad i dörren. (Har jag hört) Nu behöver det ju inte vara så alvarligt men.... Enklas är att be säljaren fixa felet men det kanske han inte är så pigg på. Ola |
|
M-3 |
Hej... Antar att ni har kollat kontakten till innerbelysningen som sitter på B stolpen..Den brukar kärva och behöver smörjas med jämna mellenrum.. Ha det gött och smörj på |
325Ci |
har kontakten till innerbelysningen o elhissmotorn nått samband eller?? elhissarna fungerar korrekt förutom den där extra centimetern. |
M-3 |
Hej igen.. Ja på min e-36 M-3-94 så styrs hissarna av den kontakten där iallafall.. Jobba på den och felsök sedan i given ordning..givare,hissmotor..du måste börja mäta någonstans,men börja i en ände.. jag hade liknande problem själv..men lite kontaktspray och lite tryckande på knappen löste allt...den borde sitta i dörrlåset på din oxå..lampan behöver inte lika mycket ström,så dålig kontakt kan lösa det.. Hör av dig om forsatta problem...MWH |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.