|
|
|
|---|---|
|
Verkar vara fin, ovanligt med en svensksåld, eller vad säger "M5 nördarna " Länk | |
|
Håller med, klart ovanligt med en svensksåld. Tråkig färgkombination, fel fälgar, avsaknad av Shadowline och vinge där bak är saker som inte tilltalar mig. Kanske borde man ändå åka och kika på den... hmm Mvh, Kalle |
|
|
Tråkig, jag skulle kalla den elegant, om jag minns rätt finns det bara 2st Sv-sålda 94:or kvar, denna och den Röda Individualbilen med kort körsträcka, åk och titta på den Kalle, varför inte göra ett reportage?! Mvh Stephan |
|
|
Stephan, Jag är på jakt efter M5, så jag bedömer bilen utifrån mitt köparperspektiv. För min del så är svart/svart utan shadowline väldigt trist. Bilen har dessutom gått rätt mycket för en entusiastbil. Att den är svensksåld är ett stort plus, men väger inte riktigt upp.... tror jag :) Mvh, Kalle |
|
| Är det inte en rätt skaplig nyansskillnad mellen huven och skärmen? | |
|
Spontant håller jag med om nyans skillnaden, men man kanske luras av blixten. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Misano, Svårt att avgöra, ljuset från lysrören faller ju helt annorlunda på huven jämfört med skärmen, men visst ser det konstigt ut. Nu när jag tänker på det så var denna bil till salu i Ystad för drygt ett år sedan, då med originalfälgar om jag inte missminner mig. Var sugen då, kanske skulle ge det en andra chans... hmmm igen :)) Mvh, Kalle |
|
|
Åk och kika Kalle, du är ju besatt av svensksålda bilar :) Att återställa bilen till original är ju det lilla problemet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.