|
|
|
|---|---|
janli |
Jag undrar vad m5 årsm. 91a och 93a står i för pris . Jag åker ner till kassel för att titta och ev köpa en 91an har gått 26000mil men med full service bok och ska vara i bra skick motorn är renoverad med ny topp blocket är borrat med nya kolvar samt ny vev, bilen är i bra skick utvändigt enligt en kompis som har tittat på den pris 5500euro. 93an är front smälld huv och framskärmen är intryckta samt grill och vänster ljuslykta, balken har klarat sig ej ram sned pris 3000 euro den har gått 17500mil service bo k finns den säljs av BMW Kassel. Är det vettiga priser? |
|
Tycker nästan det är lite överkant priset på 91an finns nog billigare 3.6or i sverige. 93an är ju en 3.8l så kan du fixa själv och bilen ej behöver riktas, så kan det ju bli en bättre affär om det inte är andra saker som oxå behöver fixas på den. Det bör ju gå att få tag i en Front på skroten tycker jag till hyffsat pris, den bilen är ju trots allt värd lite mer än dubbelt här hemma om den är fräsch. |
|
|
Det är mycket svårt att hitta en bil i bra originalskick + att det bara dräller med m5:or till salu här i sverige. M5:or är ju näst intill omöjliga att sälja här så det kan nog gå att hitta bra ex till bra pris nu. Jag skulle inte tänka tanken på att importera en M5 E34 om det inte är en riktigt speciell bil, med lite mil. Tänk på när du skall sälja den, en relativt nyimporterad bil brukar ju vara ännu svårare att bli av med. |
|
janli |
Mitt mål är inte att sälja bilen. givetvis så finns det massor av M5-or i sverige men många av dom som jag hat tittat på har importerats och inte värda dom pengarna som begärs. Jag har bokat 93-an och hoppas att den är i det skick som säljaren och min kompis säger, att den är i, vidare hjälper säljaren mej att finna delar i tyskland han ska ha delarna klara när jag kommer ner vecka 42. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.