|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en 330 touring, ev en diesel. Hittade b la denna annons men det ser misstänkt billigt ut. någon kommentar? Länk | |
| sökte precis på "Elvis" och hittade lite info. Man kanske ska akta sig för den firman | |
|
Gissar att du för 180' får gå ner en årsmodell och kanske lägga på några mil för att hitta en fräsch. Denna Länk hade man kunnat få för ca. 180 då den annonserades i Tyskland vilket var ett bra pris. ___ //Ulf |
|
| Fin bil du länkade till, tyvärr automat har allergi mot det. en fin långmilare kanske skulle sitta fint men det finns knappt å få tag i. | |
| när kom 204 hästars dieseln i 330n? | |
ErikJ |
vet om en fin 330d touring har mailat till dig mvh erik |
|
viperhauck Sålde nyss en 330d Touring -02, sv-såld, 9500 mil, fulldok silvermet med svart sportskinn, Dvd, drag , komfortpaket, xenon och bara vinterhjul (17"). Jag fick 175" efter mindre än en veckas annonsering. Min gissning är att "Elvisbilen" är nyimport och bör i alla fall kollas ordentligt innan köp. Be honom faxa utdrag fr serviceboken så du kan ringa verkstäderna i Tyskland och få verifierat milen. Ska inte uttala mig om just den bilen men det finns ju liknande som hinner rulla 25000 mil på två år..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.