|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
Lotto miljonären.... Saxat ur expressen: "Och om jag ska unna mig en bil så blir det nog en BMW. Men ingen 320. Jag är mer lockad av M3-serien. De är grymma." //Rob Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit |
|
|
Jag skulle se till att skaffa en batmobil med tillhörande vapenarsenal, precis som i senaste filmen med Christian Bale, moahahahahaaaa :D Ang valet av BMW skulle jag be Racing Dynamics slå på stort... |
|
|
M3-serien?! :) Länk |
|
| m3e30, m3e36, m3e46, m3csl=m3-serie? | |
|
Jag hade köpt mig en SVENSK bil. En Koeniggsegg. Ljuvlig bil. |
|
Paap Reeder |
.. jag skulle åka till Onoff och köpa ett fickminne (som klarar flera GB ...) sedan skulle jag ligga i bastun och tala in en beställning till Borgs Bil på alla delar man skulle vilja byta ut på mina Bimmers. När så delarna levererats på en släpkärra av format större skulle jag ta ut en rejäl tjledighet samt skicka hustrun med väninnor runt klotet för att rekognosera bra ställen MEDANS jag skruvar dit alla pryttlarna. Efter den månaden av arbete skulle jag ta bilder på ett bra jobb samt sticka efter ... brudarna. Otroligt helnöjd med mig själv. Att gå och beställa en drös nya bilar kan vem som helst och kräver egentligen bara ett fett konto samt att man hittar till generalagenterna men att få en M70 att viska på tomgången samt komma under litern på milen .... kräver sin mekaniker. Kunskap kan i det fallet sällan köpas utan måste upplevas med Castrol GTX3 droppandes ner i ögat. Det får ju inte bli så att man spenderat miljoner men inget kölvatten kan spåras ....???? MVH /// Paap R |
|
Det får bli en trevlig villa med 5 bilsgarage en British Racinggreen M540i-95, en Ebonysvart Audi S8 6vxl facelift, en Melanitsvart MB S65 L AMG W220, ett hus med 2 bilsgarage i närheten av Nürburgring med tillhörande Bugatti Veyron i svart och en Estorilblå M5 E39 facelift, samt starta egen firma. Mvh Stephan |
|
| Vann man så mycket pengar så skulle all kreativitet dö, och det skulle inte kännas bra.Men den risken kan man väl ta;-) | |
|
Hus med tillhörande garage = 11M Bilar och annat skoj = 11M Sedan litet placeringar så att resterande kapital går att leva på utan att det försvinner i skatter. 330ci - orient |
|
|
En prius... Man måste tänka på miljön och vägtullar... |
|
|
Prius? Är inte det en jävligt tråkig Toyota? :) Vi som redan har 330 och 540 förstår ironin. 540 är reeespect! |
|
| Jag hade nog börjar med att placera en del och gjort dom oåtkomliga för myndigheter och regering. Sedan så hade jag köpt en fet våning på strandvägen Och boende i Saint Tropez. Bilar skulle det bli ett antal: AC Cobra, Lambo Diablo, Koeniggsegg, Rolls Royce Phantom, Mercedes CL 600, Bentley Turbo R, Hummer H2, BMW M3 E30 i nyskick. Bruksbilarna: BMW M5 E39, Audi A8 W12 och Audi RS4. Sedan så skulle det väl passera en hel massa bilar under tiden. | |
| skulle ge en del till välgörenhet absolut, sen en fin villa, kanske nån klassisk bil och lite resor men inte leva nån snobb liv aldrig.. | |
Njuren |
ja skulle iaf skänkt pengar till fattiga och utsatta i världen. BMW - i nöd och lust? |
| Glömde denna: Länk | |
|
Jag skulle antagligen bli sköntaxerad och därmed nöja mig med 22.... Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Jag skulle inhandla en skinande ny vit 135 Coupe samt ett par svarta högkvalitativa greppvänliga läderhandskar. En tandblekning skulle jag kosta på mig också, så leendet matchar billackeringen. ;) /L |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Skulle nöja mig med att betala bort lånen på huset,och sedan helrenovera garaget. Ny (säkrare) bil åt frugan,och även åt mig själv (bruksis). Möjligen spekulera lite i placering av pengar,och även kanske gå ned till 80% i arbetstid,och lägga den lediga tiden på familjen istället. Mvh Patrik |
|
Cayenne turbo Gemballa skulle jag skaffa som bruksbil, en vit. 911 turbo cab som hobbybil. En Panamera som familjebil, när kommer den förresten? |
|
| Starta en egen firma men i vilken bransch skulle ta minst två år av vilande på en sandstrand i Thailand att komma fram till. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.