|
|
|
|---|---|
|
I denna texten Länk visas hur man eftermonterar nackstöd i E30 Touring. Frågan är om man kan göra det samma eller liknande på sedan och coupé modellerna? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Ja visst kan du göra det! Men har du inte fällbart baksäte så ser det inte riktigt lika dant ut. Har satt dit fästena i min men hittade aldrig några nackstöd som hade rätt färg. 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Jag har inte fällbart baksäte, har du Jonsson eller någon annan en beskrivning hur man ska gå till väga då? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Kolla på den här bilden så förstår du hur de sitter Länk 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Behöver jag köpa alla delarna som etk´n visar där eller finns redan några delar i ryggen? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Du måste köpa alla delarna kostar runt 340kr,mycket enkelt att sätta dit. | |
|
Tackar så mycket då vet jag, Följer det med någon monteringsanvisning till delarna eller säger det sig själv hur man ska göra när man står där med alla delarna i handen? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Jag eftermonterade i min E30 cab, komplett fästessats kostade om jag inte missminner mig ca 200:- på Novation i Uppsala instruktioner medföljde, det var heller inte svårt. Dessutom passade nackstöd från E36 (ser inte riktigt lika ut men passar i fästena) så jag har dessa i fram tills jag hittar E30 stöd i svart skinn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.