|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet vart man kan köpa silver eller titan inredning till en e39 touring????förutom på bmw som tar en massa tusenlappar...Har en 98ans årsmod... Tack på förhand //Manne | |
|
Här går det att beställa Länk |
|
| Kolla på ebay.de Länk | |
|
Hur får man bort den gammla??sitter den limmad eller med clips??? //Manne |
|
|
De (flesta) sitter med pluggar. Mittkonsolen kan nog vara lite knölig liksom CD-luckan. /M Min bil: Länk |
|
|
Jag funderar på att lacka alltihop i samma färg som bilen, grå metallic. Vad tror ni om det? /M Min bil: Länk |
|
|
Kan bli snyggt.. särskillt eftersom du har en mörk inredning T |
|
|
Länk ___ //Ulf |
|
|
Finns det inga andra svenska ställen förutom stylabilen.se??? där kostade helset 4300kr..lite dyrt tyckte jag...till en e46 kostade det 1600kr.??? Annars kanske man skulle lacka det i samma färg som bilen...fast det kanske blir lite epa varning???vad tycker ni...??? //Manne |
|
|
Hej! Tycker som manne att priset på listerna skiljer sig mycket på e46 och e39 på stylabilen.se. Vart hittar man det billigare någonstans? Jag är också intresserad till min e39 touring. Jag har också funderat på att lacka mina lister, det gäller att hitta en färg som är lite matt till utseendet och lite "aluminium" till känslan och utseendet. Annars blir det väl lite epa varning och värdesänkning på bilen tycker jag. Det skall göras bra eller inte alls! Någon annan som har fler tips på vart man får tag på listerna eller hur man kan lacka med aluminium-look? "It's furious to be fast!" |
|
|
Hej, jag struntar i att lacka mina lister. Pratade med lackerare och lackansvarig på Wölkes bil och de avrådde mig. "Det kommer inte att bli bra" etc. Problem med att maska av, särskilt i mittkonsollen, etc. Jag tror säkert att det kan bli "rätt OK" men inte helt perfekt. /M Min bil: Länk |
|
|
Maska av ? Man får väl plocka ut listerna innan man lackar i så fall LR ? Tror nog det kunde vara snyggt.. |
|
|
Maska av detaljer i mittkonsolen och cd-luckan, de som är i svart plast. Klart att man plockar ur grejerna innan! /M Min bil: Länk |
|
|
*S* Jo jag tänkte väl det men det borde väl gå att lossa de svarta plast detaljerna från själva listen ? Har ingen CD lucka iom 16/9 monitorn så jag vet inte exakt hur det ser ut men övriga detaljer borde det ju inte vara några problem med.. Funderar själv på att byta ut mina titan lister mot något annat, tycker att dom är svåra att hålla snygga + att jag har en del små repor på dom.. |
|
|
jemej , vill du byta med mina lister? "It's furious to be fast!" |
|
|
Vilken typ av lister har du ? Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.