|
|
|
|---|---|
|
1980 års modell vänsterstyrd Har gått som rallybil... spartansk inredning renoverad 1984 endast 4,8 miljoner bvsa Länk bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang | |
| Haha, ser ut som en haltaskig Kitcar byggd på en bubbla.... | |
| tycker inte den såg så fin ut..finns andra m1:or som är mycket finare | |
|
Jo finishen är väl inte högsta klass men det är ju en tävlingsbil. Kevlarkaross är inte fy skam. Växellådan såg lite rostig ut men det är ju insidan som räknas =). Det fanns 4 lådor till att välja på, 10 bakaxelutväxlingar och 50 hjul...4 kompletta hjulupphängningar och en extra kaross. Undrar om det finns nån klass att tävla i? bayrische gewalt- mit klavier und trompetenklang |
|
|
Mosse: Inte häda i detta hus. Kolla bild 46 och peka på Bubbla-delarna? Såg en M1 på Mantorp för något år sedan, den lät gött!!! |
|
|
Tror ni det finns sportavgassystem till den på typ Ebay? :) Länk |
|
| ...Finner inte så många ord, men habegär är ett som dyker upp... | |
|
Jag kan bara säga en sak. Jag vill ha!! Fast han begär lite av ett fantasi pris för bilen. Troligen en av dom dyraste grupp 5 M1 jag har sett tillsalu..av dom få som finns kvar i livet. Gamla grupp5 racers och imsa bilar får verkligen igång mig synd att man inte har dom ekonomiska förutsättningarna!! Moses; Kitcar-bubbla...ja du smaken är som baken. /Pelle |
|
|
Ja att häda en M1 racer i detta forum är som att ha tidelag med en gris i en moské.....men jag tog mosses uttryck som ett misstag. Något oövertänkt som råkade yppas i ett svagt ögonblick =). M1 är ju faktiskt *GOTT* Då har vi nåt gemensamt Pelle... Jag drömmer om såna siluettmonster =) Innan massa trams om säkerhet och miljö....3,5 csl turbo tex =P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.