|
|
|
|---|---|
|
Hmm tänkte se om det finns nån här som varit och tittat på den M535 -86 som finns på Blocket för 69". Kommer ju ihåg när förra ägaren inte fick sålt bilen för 50" efter lång tids annonserande. Finns det nån här som tror att den bilen kan vara värd de pengarna med aut om röd skinnklädsel?? | |
|
I så fall borde ju din vara värd 100000:-... Men visst verkar det vara en fin bil med 69000 tror jag aldrig den blir såld för. Kanske om 10-15 år till i så fall.. Röd inredning gillar kanske vissa men automat tror jag inte att det är många som jublar åt, inte på en M535 i alla fall. " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Hmm jo det var det jag tänkte också..... Sen fattar jag inte varför man skulle få ut 20" mer på en bil som tidigare ägare haft stora problem att bli av med till utsatt pris. Den kanske är toppskick på många sätt men den röda klädseln som Johnny(tidigare ägaren) skickade bilder på till mig var full med repor som jag inte anser ska finnas i en bil i "toppskick". Verkar ju helt klart vara mycket svårare att sälja dessa bilar med aut i alla fall. Skulle vara kul att få veta vad den blir såld för slutligen...... |
|
|
Antagligen försöker väl den nuvarande ägaren bara tjäna pengar på att försöka sälja den till ett rövarpris. Vet du vad Johnny fick för bilen? " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Ingen aning men har för mig att det sista annonspriset jag såg på den var 45". Han kanske fick det i alla fall...... |
|
|
Det är väl ungefär där ska ligga med, tycker i alla fall jag. Den hade väl trots allt ingen speciellt låg mätarställning? Hur går det annars med din bil? Det måste vara rätt frustrerande ibland att ha en sådan fin M535 som du har med det låga miltalet. Man vill ju gärna köra mycket samtidigt som man inte vill att milen ska öka för mycket, eller? " tvätta, tvätta, tvätta.... " Länk |
|
|
Den hade gått runt 14500 mil har jag för mig tidigare om somras när han annonserade ut den. Min bil är det inga problem med förutom att jag tyvärr inte haft tid att köra den så mycket som jag velat. Med mycket arbete och att vi letar hus har gjort att det inte blivit mer än kanske 50 mil i sommar. Blir ju mest på soliga helger så det dröjer väl nåt styvt halvår innan det blir läge igen. Till våren ska jag i alla fall investera i en uppsättning fräscha fälgar att sätta på. Allra helst 17" BBS split men 16" dito funkar ju självklart också. Mvh |
|
|
Sista annonspriset var 35000:- om jag inte minne helt fel, +5000:- med 18". Men det är ju inte ens säkert att den gick för så mycket och om nya gäaren inte helrenoverat så är det fel pris! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.