|
|
|
|---|---|
|
Som den står Länk om jag vill ha bort den snabbt för ett litet fel som göra att den bara dör rätt som det är , men startar man den igen så funkar det att köra (ett tag), har varken tid eller lust att fixa det då jag är i behov av kombi.....samt att det inte är roligta att få ett stopp om man ska in med grabben till sjukan lr nåt..... Så vad tror ni grabbar är 18 för mycket ?? Mvh Niklas | |
| Ingen som vill ge mig råd :( , ne men allvarligt 16k är väl inte för mycket....?? | |
|
Nog bör du få 18' för den. Men du har ju satt 24' i annonsen.... Har du kollat reläet till bränslepumpen, förresten? Det problemet hade jag på min..... Freude am fahren |
|
|
Har inte kollat på reläet men kan det vara det , om reläet är sönder borde den väl inte kunna köras alls...... Ska sänka priset idag !!! Mvh Nikke |
|
|
Jodå, det som händer är att kontaktytorna blir brända så det glappar. Tydligast var det vid fuktig väderlek. Om jag inte minns fel så sitter det vid motorstyrningsboxen och har en orange kåpa. Freude am fahren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.