|
|
|
|---|---|
|
Vad ska jag betala för en mycket fin 320iM Touring -03? Komplett M-sportpaket II(sportstolar spoilerpaket,ratt..osv..) Xenon silvermet. 5000 mil sv.såld 1 ägare sedan ny. På firmorna jag tittat på börjar dom på ca. 225.000:- och uppåt..,men vad ger man privat? | |
|
Dessa bilar är extremt eftertraktade, särskilt när de är lågmilade+svensksålda vilket får kunderna att öppna lädret. Jag tycker egentligen att man inte skall behöva betala mer än MAX 190-200kkr privat för en svensksåld lågmilad 320iM Touring -03 för att undvika det värsta värdefallet. Men trots detta så säljs många M-sportutrustade för betydligt mer än så. Åtminstone är detta min erfarenheter från våren och sommarens sökanden. Det är möjligt att hysterin dämpats något nu när E90 Touring visats. |
|
| En bekant köpte en bil med i princip exakt samma spec. som du anger. Gav 196´ för den inkl vinterhjul privat. | |
|
Sålde min importerade i helgen.Dåliga däck och ej xenon.Fick 185.000:- E46 fantast!!Inne på min elfte för tillfället..Och fler blir det :-) |
|
|
Tror också prisnivån som Kristoffer mfl anger är ganska korrekt. 225'+ är mer än man ska behöva betala. ___ //Ulf |
|
|
Får du den för 200.000:- så är det bara att köpa... ;-) E46 fantast!!Inne på min elfte för tillfället..Och fler blir det :-) |
|
|
Ja,får jag den för 200´så blir det affär :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.