|
|
|
|---|---|
|
är det nån som vet hur stor skillnaden är med vanos på en 325?drar den mycket bättre på låga varv?drar den myckt mindre soppa? jag har hittat två objekt en 325 -92 för 52k och en 325 -93 för 60k, så är det värt att betala 8000 mer för vanos? mvh daniel | |
|
Det är det nog värt men finns det ingen prutmån på den för 60? Om inte bilen är i VÄLDIGT fint skick med mycket utrustning så är 60 000 för en 12 år gammal bil mycket. 325:or finns det ju så mycket av desutom, utbudet är större än efterfrågan = lägre pris. Du kan ju köpa en vettig 328/323:a betydligt nyare bil för samma pengar. Men skillnaden är väl inte sådär vädligt stor skulle jag tro. Bilen jag har idag 323:a (med vanos) kommer jag utan problem 650-700 km på en fulltank, blandad körning medans min gamla 325:a från 1992 kom runt 400-500 km på samma tank. Men visst min 2,5 sexa har ju annan programvara, lite strypt men med lite mindre modifikationer så går det likvärdigt som 325:an jag hade, 0-100 tiderna är dessutom lika. Sen andrahandsvärdet på en 325:a med vanos är nog aningen bättre än en utan. Så jag tycker du ska pruta, köpa den som annonserades för 60 eller köpa en 328/323:a. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.