|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man köpa en sådan till bra pris. letat runt lite, men ingen verka sälja dem. Ej velat handla delen hos BMW då priset lär vara ganska högt där för en sådan | |
|
Glömde skriva att det är till en E36a |
|
|
har du frågat på bmw? kollat bildelsbasen? andra skrotar? ebay? tradera? kollat med folk på autopower som du ser har bytt till annan plast? Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
bildelsbasen Har jag ringt o sökt för fullt. Likaså folk som bytt plast. Och Bmw som sagt vill jag inte fråga ens vad de vill ha för en ny. Kan jag säkert köpa en hel beg komplett bakspoiler för den pengen. Ebay har jag dock ej kollat. Ska ta mig en titt iallafall. Tackar! |
|
| ca 1000kr hos bmw | |
| Alla verkar tro att BMW-delar är så jävla dyrt att handla original. Det är sällan att så är fallet. BMW är en masstillverkad bil och reservdelar finns därmed i massor. Vissa jappsare, exempelvis Mitsubishi eller Subaru (som inte tillverkas i samma mängd) är reservdelarna betydligt dyrare till. | |
| Kolla här på autopower, då och då säljs sådana här också. Men om nypriset på BMW är 1000 så tjänar du ju inte så väldigt mkt pengar på att köpa beg, några hundringar. | |
|
Highway Star: Jag brukar köpa det mesta från BMW faktist. Och ja det stämmer att många gånger så är det inte dyrare än på andra ställen, Men vissa saker är Lååångt ifrån billigare där. Nu menar jag inte att man ska vara dumsnål när det gäller vissa saker. absolut inte, men vissa saker spelar ingen större roll vart man köper det. Och BMW är mycket dyrare på mycket också saker också det måste även du erkänna. Så har det iallafall vart för mig alla dessa år jag kört Bmw. Därimot så Ja Bmw delar är inte dyrare än vad delarna är till andra märken, Det är väl något som folk tror och följt med sen gamla tider. |
|
|
MD: Yes. Jag hittade en för par veckor sedan, Men sen betala frakten för att får det hemskickat också så är man ju där. Men får avakta ett tag till. Hela vintern på mig. Annars får det väl blir Helt nytt. Länk |
|
| Ja, precis. Kolla runt lite här och var. Lägg in en annons på powerbörsen, under "köpes" avdelningen! Jag har varit efter ett armstöd till min e36 ett tag nu, och har fått napp på ett i svart skinn på powerbörsen. Killen sms:a mig. Så jag tror nog du kan hitta en diffusor snart, sätt in ett "max" pris också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.