|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar vilken utrustning som är standard på 528i E39? Vill gärna också veta vad som skiljer svensksålda mot import i utrustning? De saker jag främst undrar om de är standard är följande: Färddator Fjärrstyrt C-lås Klimatanläggning, digital? Airbags, antal? Antispinn/antisladd, ASC? Farthållare? Nivåreg.? Stolsvärme? Cd-spelare? Även mer av standardutrustingen, och vanliga tillval kan ni räkna upp om ni vill. Sen undrar jag om det är något speciellt år av 528 E39 som bör undvikas? Är första årsmodellen-96 något man bör undvika? Svar mottages tacksamt! Mvh Carl. Pärlan: Länk | |
|
Beror på årsmodell av E39 528i.. Svensksålt pratar jag nu: Det jag vet är att klimatanläggning blev std 1998. Airbag ratt + passagerarsida var std 1996,1997 blev sidoairbags i dörrar fram std. Resten du räknar upp fanns antingen i paket eller beställs extra separat s.a.s... OBS! Med reservation för minnesförlust :)...Skriver nu "rakt av" det jag minns i samband med Farsans beställning av ny 523i-97. Mvh Janne. |
|
| I tyskland var allt du skriver extra i 96,men dom flesta 528 har lite av den utrustning du nevner. | |
| ehh,asc var standard. | |
|
Precis...ASC+T hette det standardmonterade antispinn systemet,kom redan från start -96. Glömde det jag också :) Mvh Janne. |
|
|
Kika på www.schwacke.de för vad som var standard i Tyskland, respektive vad som fanns extra, Klimaautomatik blev aldrig standard i Tyskland, men var ett mycket vanligt tillval, sidoairbags fram kom som tillval våren 1996. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.