|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra om nån har en ekonomisk idé till att få ett lite roligare utseende på avgasutblåset + helst ett härligare ljud!? Har inte lust att byta hela avgassystemet, utan möjligtvis slutdämparen. Men problemet är att på 520, så är det ett enkelrör ut från katalysatorn och bakåt, och de modeller jag kollat på behöver det var dubbla... hur göra nu? Nån som vet en bra (och inte allt för dyr) hemsida där de säljer sådant? | |
Robban_e |
Kolla på www.rakaror.o.se -=BMW=- |
| jag tror jag har en slutburk med 1 rör som in och sedan är det 2 chrome utblås bak som pekar lite uppåt har jag för mig | |
|
Simons har snygga modelanpassade sportdämpare i rostfritt till ganska bra priser: Länk Jag har själv en sån rostfri burk med dubbla pipor från Simons, den ser bra ut och låter lagom bra, inte för mkt inte för lite... BMW 4EVER Bilen: Länk |
|
|
Powder80: Var köpte du det nånstans? Det spelar ingen roll om det är dubbla utblås, problemet är bara att det är enkelt rör in. |
|
|
kolla här Länk MVH-V8 |
|
|
jag fick dom av en polare och skulle ha dom på min fd 518 men den skar ihop totalt så den gick på skroten före den hann få det nya utblåsen så det är samma som du vill ha 1 rör in och 2 utblås vet tyvärr inte var polaren fick tag på dom har ingen nytta av dom nu när jag bytt bil så är du intresserad så är det bara att säga till så ska jag prova ta några bilder på den |
|
| Powder80: Ta gärna ett par bilder på den så jag får se.. kanske kan va nånting! :) | |
| På E-bay kryllar det av diverse billiga dämpare och utblås annars oxå: från japsdämpare till vanliga med enkla eller dubla utblås, raka eller uppåtböjda DTM... www.ebay.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.