|
|
|
|---|---|
|
Länk Kan inte priserna på E65 men det känns onekligen billigt. Finns ju många E38 av senare årsmodeller som ligger i denna prisklass. ___ //Ulf | |
|
Även denna lär vara billig när den blir till salu :) Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det känns nästan aktuellt att springa till banken och bättra på bilköparbudgeten lite :))) Älskar E65 Mvh, Kalle |
|
|
Kalle: den finns ju på "himmaplan" så det är bara att ta med din bankman på en provtur så kan dom väl inte neka ;) ___ //Ulf |
|
|
Den E65:an som programmer länka till skulle jag inte ens köpa för 100.000kr, kolla på den misslyckade fronten bara... Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Dragolito: menar du specifikt den bilen eller E65 generellt? ___ //Ulf |
|
|
Programmer: E65:or med den äldre optiken är ett totalt misslyckande enligt mig och många andra, den nya faceliftade kanske kanske kanske går hem hos mig men då ska den ha 22" mäktiga hjul ;) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
E65orna börjar bli riktigt billiga nu tydligen, har aldrig brytt mig om den eftersom det är så ful. Hursomhelst prisvärt för ett tre år gammalt skepp! |
|
|
Jag skulle gärna köpa en E65 modellen innan faceliften! Det har karaktär och känns som ett friskt lyft från de nu bedagade E38 och E39. Det finns säkert många som tycker bra om den, åtminstone inom BMW eftersom den annars inte skulle blivit släppt! Att sedan BMW missbedömde marknadens förmåga att ta till sig ett så stort steg på en gång är en annan historia. Mvh, Steaman |
|
|
Går det hyffast enkelt att bygga om en tidig e65 till face-lift utförade, jag tänker då framför allt på bakdelen. Räcker det med ny lycka och bakljus? |
|
|
PRogrammer: Det där priset är inte så speciellt lågt. Borgsbil har en svsåld 02a rätt så välskött med likvärdig utr och betydligt lägre mil inte alltför mycket mer pengar och den går nog att pruta på enligt vad jag erfar... Asken |
|
|
Asken: När jag skrev inlägget så var bilen på Blocket annonserad för 229'. Nu är det ändrat till 329' vilket som du säger inte är speciellt lågt. Kollade precis på Bytbil och billigaste 745:an ligger på 299' ___ //Ulf |
|
|
229k var väl vad den kostade innan lack och riktning:) Mvh Asken |
|
|
329 000:- känns inte alls som något fynd för en helt nyimporterad 745iA med 10k mil. Snarare som ett överpris. De pengarna köper en svensksåld vagn med halva miltalet. Men från början var ju som sagt bilen utannonserad för 229 000:-, vilket alltså verkar ha varit en felskrivning. Mvh, Kalle |
|
|
Jag skulle faktiskt tro att ett rimligt slutpris faktiskt ligger närmare 229' än 329'. I Tyskland är det klart överkomliga priser. Tror det är svårsålda bilar. Exklusiviteten hos den "nya" modellen finns inte längre kvar på samma sätt. De som har gott om pengar och gärna lägger dom på bil köper nog hellre en ny e60. De som inte har lika gott ställt och som drömt om e65 sen den kom måste nog vänta tills den sjunkit ytterliggare en bit. Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.