AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
630

Hur mycket (dyrt) är Bensinpriset där du bor?

Do
382
DonAmir
X1 23d E84 -11 Vermillion Rot
Nja kolla på denna sidan och uppdatera dagligen

Länk

Min BMW 116i
Länk
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Länk

Bättre överskådning på denna sida!
Länk

Även denna tycker jag är bättre
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Ser man på, ja, den var nog bäst "bstrand".
In
355
Inot
745iA -02
nja... :D MD's var bättre tycker jag. I alla fall om man kollar stockholmsområdet. Där stämde det nästan precis.

Men bstrdads länk var mera missvisande än rätt (sthlm). Dock så finns det mera info på den siten och den kanske stämmer bättre i övriga landet
var i malmö igår och då tankade vi på preem vid burlöv center, 10,60 för 95 oktan! här hemma i Kristianstad ligger det runt 12 kr för 95 oktan, v-power ligger på 12.90

MVH
Johan K
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Just nu i västra stockholm där jag bor verkar en del mackar ha ett litet priskrig. Bla. tar Shell Express och Jet 10.63 för 95-oktan och bemanade Shell i Vällingby tar 10.88.

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Betalade 10.17 senast jag tankade. Shell vasaloppsvägen i hägersten.
Visa användare
2.093
Andersson_CSI
ALPINA D3 Biturbo Touring Allrad
Player:
Där ser man finns alltid ställen som är billigare:)
känns dock inte befogat för min del med resa till hägersten för den skillnaden:)

/Fredrik

"Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen."
Tankade fullt på Jet i Skellefteå igår för 9:20/l...för 98oktan, 95oktan kostar 8:95:-
Härligt att vi norrlänningar äntligen fått ta del av ett riktigt priskrig...detta har nog hållit i sig i ca 2 månader och ingen avmattning är i sikte ännu.

Har även tankat 2 fat dvs ca 440liter som kommer att gå åt under skotersäsongen, sparade i runda slängar 1500kr på det och det känns bra!

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Andersson_CSI

Eftersom jag bor vid Högalidskyrkan är det bara ett par få minuter dit. Dom har haft 10.17 rätt länge nu. När jag tankade senast(sex dgr sedan) var riktpriset på andra mackar 12.51.

//Player
Allt beror ju på användarna och att de anmäler in rätt pris. Det jag undrar är vad sajtägarna får ut av detta? Är det bara för att kunna tjäna pengar på reklamintäkter eller? För jag tror knappast det är en slump att det helt plötsligt dykt upp en uppsjö av bensinprissajter.
Visa användare
2.525
SvanteE
528i -97
540ix MPPSK 2017
BMWCS 05553
7 kronor litern... Fast jag är ifos i Laos:-)

*BAWORAK*
Tankade igår, 10.73 för 98.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
För billigt upp med det till 20 spänn litern:)
Asken
Som puttrar diesel
Vafalls 11,12 i Norrköping, blir att ta en sväng till JET då(dock på tok för högt)

//Danne
2,4T -02
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.