|
|
|
|---|---|
|
Telefonen sitter i armstödet.Har dubbla kortläsare. Mitt Europolitan kort sitter i kortläsaren bakom navi enheten.Telefonen godkänner koden, men sedan kommer texten "Funktion ändrad kontakta telefonförsäljningen" upp.Är det någon som har varit med om detta förut ? blacka | |
|
Har Du provat att sätta i kortet i läsaren i armstödet? M-Maker |
|
|
Hade kortet i armstödet först, men det blev samma resultat. "BMW make the world faster" |
|
|
Är det en GSM du har? Är bilen importerad kan det vara ett annat system, D-Netz tex.Också kortbaserad men ej GSM. Kan också vara fel kortyp. |
|
|
Använd sökfunktionen här på forumet, sök på "europolitan" så hittar Du lite info som kanske kan ge nåt. MVH M-Maker |
|
|
Har ringt Europolitan idag, fick snacka med en tjej som trodde jag hade fått fel typ av kort.Ska tydligen ha ett som är helgjutet istället.Vi får prova.Hoppas det fungerar. -Tack för förslagen. "BMW make the world faster" |
|
|
Det är ju förbannat också.Inte faan gick telefonen med det nya gjutna kortet.Får nog uppsöka en teledoktor. Frågade på BMW, dom vet som vanligt ingenting... "BMW make the world faster" |
|
Disan |
Hade samma problem som Du har med Europolitan, men hittade tillslut GSM-enheten på vänster sida i bakluckan och däri kan man sätta i de nya korten. Jag vet inte om Du har en GSM enhet på 3 serien? Mvh Johan |
|
Jag har GSM telefonen i 750. Kortet sitter i kortläsaren bakom navin. "BMW make the world faster" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.