|
|
|
|---|---|
|
jag är sugen på att sätta dit en open air baselement i skisacken på min e34 sedan. är det nån som har dokumenterat ett sådant bygge? jag är ganska ny på billjud så det skulle säkert underlätta med lite tips. tips på billga och bra element för syftet mottages tacksamt. vad för träskiva ska jag använda för "ställningen" till elementet? hur ska jag täta? webside adresser med tips på ovanstående vore nice också. finns det nån websida som förklarar lite bra-att-veta gällande billjudbyggen? Bilen: Länk | |
| Varför open air? Låda blir bättre | |
|
tar för mkt plats. ;) Bilen: Länk |
|
|
www.nardik.se DLS har fina "Open Air". Dock så finns det DLSbasar som kräver väldigt små lådor annars. MVH |
|
| Om du lastar bagaget fullt ofta så funkar nog inte en OA bas optimalt tror jag , en liten sluten låda(20L) tar inte mer plats än att du får be frugan att ha sin väska på golvet mellan benen istället.Det går ju också att förvandla handsfacket till en baslåda eller reservhjulsbaljan. Annars så funkar nog en MDF skiva bra att bygga baffel av , tänk på att du bör ha några cm mellan bas och ryggstöd , täta kan du göra med tätningslist från bygghandeln och så skruvar du baffeln stummt mot ryggstödet.Jag tror att DLS OA basar är bland dom bättre efter vad jag hört men jag har personligen alldrig kört OA. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.