|
|
|
|---|---|
| Jag har hört många som har problem med att luckan inte öppnas. Min fungerar perfekt men tyvärr öppnas den i vissa tillfällen som inte är så önskvärda. Mitt garage är lågt i tak och vid taket går en kedja till garageportsöppnaren. Går jag med nyckeln i fickan inne i huset har det hänt att bagageknappen trycks in och luckan öppnas utan att jag vet om det. När jag sedan öppnar garageporten står luckan emot kedjan som börjar röra sig och vipps så har jag ett litet men ack så tråkigt märke på luckan. Detta har nu hänt 3-4 gånger sen jag köpte bilen och jag börjar bli trött på detta. Någon som spontant har något bra tips? Helst skulle jag vilja avaktivera funktionen på nyckeln så att detta aldrig kan hända men det går antagligen inte. Att ta bort hela funktionen är ju också ett förslag, men har man en sådan här (ofta praktisk) funktion känns det som att man gärna vill kunna använda den. Lite rost har uppkommit på luckan så troligen kommer bmw att byt den. Därför är jag väldigt rädd för att även min nya lucka kommer få samma märken. Tacksam för smarta lösningar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.