|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Har kikat lite på www.mobil.de och hittat en väldigt intressant bil, Men sen fattar man ju inge tyska, så jag har bara klickat mig fram å chansat. så de jag undrar är, Är priset för den här bilen 7000 EURO? Lr är de nå utgångs pris i nån auktion eller dyl. Tacksam för svar. EUR 7.000 Daten: 154.600 km, 143 kW (194 PS), EZ: 07/01, TÜV: 07/06, grau-metallic, 4/5 Türen, Diesel, Beschreibung: Automatik,Elektrische Fensterheber, Höhenverstellbares Lenkrad, Katalysator, Klimaanlage, Klimaautomatik, Ledersitze, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Parksensoren, Radio, Radio / CD, Radio / Kassette, Tempomat, Top-Soundsystem, Tuning, Ich mag mein Auto: ABS, Airbag Beifahrer, Airbag Fahrerseite, Rücksitz-Sicherheitsgurte, Seiten-Airbags, Sicherheitsgurtspanner, Stabilitätskontrolle (ESP), Wegfahrsperre,Zentralverriegelung | |
|
Det är priset på bilen. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| Tackar så mkt:) | |
|
Ett tips är att välja annat språk på mobile. Du kan välja både svenska och engelska och får då den mesta av informationen på det valda språket. Det som inte översätts är den "personliga" beskrivningen av bilen. ___ //Ulf |
|
|
Enklast är att skriva se.mobile.de istället för mobile.de |
|
| Tackars så mkt än en gång:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.