|
|
|
|---|---|
|
Skulle bara meddela alla e31 diggare att bilen min bara rann igenom besiktningen i morse bilprovningen i vinsta :-) alla värden och allt som man kollar på var perfekta. ytterligare ett problemfri år med 850. Så nu är det dags att ställa av bettan byta olja och kolla batteri osv . det känns så gutt det. Synd bara att det är ex antal månader fram till våren.... | |
|
...precis som det ska vara med andra ord:) /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
Det låter betryggande! Hoppas min nyligen införskaffade 92-a är lika duktig som din! Skall åxå ställa av snart, men än är det ju kanonväder! Förresten, vad är det för fel på folk, nästan varje dag jag är ute och åker så är det någon dj-a pajas som skall rejsa...ofta gubbar i sina sura tjänstebilar. Om det inte skall rejsas så skall man trängas och köra ut mitt framför näsan när man kommer farande...vad är det för fel på folk? Fick ett långfinger härmodagen av en farbror i en SAAB 9-5. Orsak: han svänger ut mitt framför mig i en korsning och jag kör om (inget möte eller något, klockren omkörning). Jag blir lite purken och får möjlighet att prata med sagda farbror en stund senare. Morivationen lydde: "Du körde för fort, jag så dig inte" Hmmmm...intressant, jag höll 90 på 70-väg som var rak och fin med bra sikt. Jag säger som framlidne Stikkan Andersson (ni vet ABBA/Polar) "Folk är inte så dumma som du tror, dom är dummare." Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.