|
|
|
|---|---|
|
Nya slimmade Playstation har en extern nätdel men själva PS2:an matas med 8,5V ca 6A in i själva burken. Det känns ju rätt fel att koppla en 12V-240V AC omvandlare och sedan Sony orginalnätdel när man bara behöver en DC/DC 12V-8,5V som klarar 6A. Nu verkar det kommit en sån från Joytech (se länk) Länk Nån som provat den eller nån liknande DC/DC omvandlare. Finns den att köpa i Sverige? mvh Nisse | |
|
Det finns nätdelar/omvandlare som gör samma jobb som komponenter men det kostar mycket mera. Omvägen via 230V osv kostar ytterliggare mera och blir overkill. Jag skulle nog handlat denna, bör inte vara nåt problem att handla direkt från DK. FP |
|
|
Jag har väntat att denna typ av produkt skulle komma ut på marknaden. Nu kan man göra en snygg och enkel installation och låta ungarna spela och titta på DVD med samma hårdvara. Nu gäller det bara att välja ut två 12V skärmar att hänga på ryggstöden. Nån som har förslag på nån prisvärd modell? mvh Nisse |
|
|
Nisse N: Jag har köpt den från joytech! Bara att beställa från webhallen. Den kostar 129:- inget att tveka på.. :) |
|
|
Swunge: Tack för tipset! Jag passerar Webhallen varje dag hem från jobbet, så det passar ju perfekt. Vilken/vilka skärmar har du valt till baksätet? Jag har sett några 10,4-tummare ute på nätet som ser smutta ut. mvh Nisse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.