|
|
|
|---|---|
|
Hur många tror ni de finns e bara nyfiken 325mannen | |
|
ingen som vill gissa? 325mannen |
|
nxv |
antagligen rätt många, kolla påa på powerbörsen och på blocket.. Bilen på G: Länk |
|
jo men m-tech II var jag nyfiken på som rullar jag vet inte svårt att gissa kanske 50tal? lr har jag helt fel? 325mannen |
|
|
Jag gissar på betydligt fler än vad det finns M3 E30 och de finns det runt 200 av. Jag ser i alla fall fler iM än M3. Egentligen har jag ingen aning. ///BMW - Was sonst! |
|
|
mer än 200 nja de låter mkt visst jag har sett ett par men inte mer än 10 i sthlm vad jag vet... bor där.... men 200 låter som en massa 325mannen |
|
| Jag har haft en, en 90'a, tror den rullar i Es Stockholmo idag. | |
| Skulle gissa att det finns mer än 200st. Letade en fin 325iM för nåt år sedan och det fanns en hel del till salu. Men snackar vi välvårdade, original och rostfria som jag letade, då blir det betydligt färre att välja på eller också är dessa inte till salu. | |
|
hehe rostfri de nog svårt att hitta nån... min som jag har e fint skicka på finns ingen synlig rost nånstans men den finns där nånstans de gör den på nästan alla äldre bilar tyvärr:/ men jag värderar min att jag skulle aldri sälja iväg för mindre än ahh 38 325mannen |
|
|
Visst har du rätt, någon 100% rostfri går nog inte att hitta. Men jag menar att det inte finns synlig rost eller bubblor i lacken vid skärmkanter, nederkant på dörrar och baklucka, bakom lister eller runt vindrutan etc. Kryper man under bilen kan man nog hitta ytlig rost på alla bilar. Racerbilen: Länk |
|
|
Hur många M-tech 1 finns det? Alltså originalare och inga stylade, chippade, importerad + diverse lulllull...? Inte många! GetawayHlm Länk |
|
|
Natas>> Min 325-90 2 dörrars hade M-technic från fabrik. Jag minns inte exakt vad det innebar mer än att det var stor dubbelvinge bak, spoiler fram, sänkt chassie, läderratt och vxlknopp, sportstolar med längdställbar dyna. Jag tror det var interiörpaket som innefattade pilotlampor och nått med innertaket också. Så den bilen var en riktig M-technic. |
|
nxv |
tomas, det är m-tech2 Natas, vad "importerade" ? skulle det vara något negativit? Bilen på G: Länk |
Hälge |
Men mig är det ej många som slår: Har en 320IM-90. original med hela M-tech pkt. Även med skivbromsar bak. (Totalt fullutrustad.) Bilen är dessutom 110% rostfri. (Är ALDRIG körd i vintersaltet.) |
|
Hälge då är vi två! Fast jag har en -87. Dock ej totalt full utrustad, saknar AC och skinn. Aldrig vinterkörd.... Natas: Skruvade (Alla är det inte men man vet inte...Du såg väll Insider! :P) Min bil Länk GetawayHlm Länk |
|
|
Menar förstås: nxv: Skruvade (Alla är det inte men man vet inte...Du såg väll Insider! :P) Min bil Länk GetawayHlm Länk |
|
|
Hälge > Bilder tack! Gärna en hel drös också... Skivbromsar bak var standard ihop med ABS. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
Hälge |
tryggve: Det låter mysko, jag har skivbromsar bak.(Utan ABS.) Jag köpte bilen då den var ca 2år gammal. Den tidigare ägaren visade underlag för hur bilen beställdes från fabrik. skivbromsarna ingick i det stora M-tech II pkt. Likaså beställdes sportchassie inkl Bilsteindämpare samt sänkfjädrar,mm. El-taklucka, el-hissar, farthållare, färddator, solgardin, spotlight i backspegeln, c-lås, mm,mm. Vill minnas att all extrautr gick på totalt 38.000:- (1990) Det vart en ovanligt dyr 320i. Jag har personligen aldrig tidigare sett en E30 320 med skivor bak. (Varken med eller utan abs) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.