|
|
|
|---|---|
Hagge |
Köpte bil igår. 328i-96 med originallarm. "Dosan" verkar funka men det händer inget när man trycker på den. Bytte batteri i hopp om att det va felet. Nu lyser lampan starkare på "dosan" men det händer fortfarande inget med bilen. Hjälp snälla!! Hagge |
|
Du kan ju börja med att kolla alla kontakter, typ vid dörrarna , bagageluckan, motorhuven. Mvh Johan |
|
518i slow mobil |
Sedan kanske du måste "nolla" larmet och dosan. står om det på forumet. Sök på inlägg om BMW larm E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Kolla säkringen till larmet.. Föresten nån som vet vart tjutan till larmet sitter när mitt larm går på så blinkar det bara tjutan verkar vara urkoplad eller nått nån som vet?? The eye is quicker than the mind.. |
|
|
Tja! På tal om larmtutan... Tror membranen har pajat i min. Den säger bara dut... dut... dut... =) Inte TUUUUUTT, som den ska... E den svår att byta å vart sitter den? Tack på förhand!!! Mvh Tobias |
|
| Den sista frågan är faktiskt en sådan fråga som inte är lämplig att svara på. I så fall via mail. | |
|
Hej! (Detta är ett mycket onödigt inlägg) Varför skulle den inte vara det??? Det finns ju en massa följd frågor på många av inläggen här... Om det är något som inte är lämpligt så är det väl ett inlägg som ditt Blixten??? Mvh Tobias (Som inte orkar tjafsa) =) |
|
|
nej men tjena hagge my man... har du hittat hit oxå?? hjälpte inte batteribytet??? aja men nu får du friskna till..... Magnet??? är den elektro magnetisk eller helt vanlig? Mmmmm dom i Marabou!?!?!? eller var det M3??? |
|
Hagge |
Hej herr Banan! Jag är nog frisk snart. Börjar bli sugen på att åka. |
|
Håller med Tobias.. Blixten här behöver vi hjälp. kan du inte hjälpa så håll dig borta från denna disskution.. |
|
|
Om någon skulle vilja sabotera ett billarm så är det ju inte så lämpligt med beskrivning av var olika delar är placerade på ett öppet forum. Bättre med privat mail isf. FP |
|
|
Snälla snälla snälla! Svara INTE på larmfrågor! Jag vill ha kvar min bil! Säkerligen är ingen på detta en ondsint biltjuv men bara för säkerhetsskull så tycker jag personligen att denna typen av frågor INTE skall ställas eller besvaras på detta forum. Hoppas ingen tar illa upp eller känner sig anklagad för så var det inte menat! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.