|
|
|
|---|---|
|
TJENA PÅ ER ALLA!! har ett problem med min 525 E34...har lite vibrationer mellan 70-100.. känns att det kommer underifrån...jag tänker lite på om det kan vara stödlagret som håller på att ge upp eller kanske bara gummit...ska påpeka att jag inte ha några vibtationer när jag accelerera... tacksam för svar!! TAck på förhand SE UPP!! BMW`S 6 cyl SKAPAR BEROENDE! | |
| har du rätt ballanserade hjul? om ja kolla stöddämpare o fjäder nåt av dom måste det vara! | |
|
stötdämpare är nya sen två månader tillbaka förra ägaren bytte det..jag har plåtfälgar på grund av mina andra va skeva...och dom är okej... SE UPP!! BMW`S 6 cyl SKAPAR BEROENDE! |
|
| kolla så inte korden har gått i något av däcken! ta av dom och känn på insidan också. | |
|
jo men jag har skiftat hjulen fram och bak...samma vibrationer än då...det är inga jätte vibrationer så det skakar i hela bilen men det finns nåt som inte stå rätt till iaf...kan ju påpeka att det är lite värre när bilen är kall tycker jag... tack på förhand SE UPP!! BMW`S 6 cyl SKAPAR BEROENDE! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.