|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Hehe:-) | |
|
Bromsa så den åker under x3an:) Asken |
|
|
Öka hastigheten till 50 så att den snabbt blir en avlägsen prick. Wilhelm Svenselius |
|
|
Tagit en bild! ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Stoppat den och be att få köpa den! Mats BMW CS #5847 |
|
|
Cool! Skulle nog ha lagt mig jämsides/bakom och kikat lite, inte varje dag man ser en sådan väl :D |
|
|
Säkert lätt trimmad som min gränspolis trabant var. Trabant tramp cab fin bil... Toppade säkert 130 mätarfart (120tar mätaren slut) sen började den brinna lite. Om de är lite småtrimmade går de faktiskt ganska bra, synd bara att bromsarna är så katastrofalt dåliga. -Phil |
|
|
Oj glömde att svara på frågan. Skulle bromsa och spana in åket, fråga om den är till salu. -Phil |
|
|
Jag hade bromsat, lagt mig bakom... sakta kört in i hans bakre stötfångare och (om den inte ramlat av) gjort kickdown ;) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Hehe klockren! Troligtvis hade jag nog mest skrattat, men några bilder, som mugge skrev, hade ju inte varit fel att ta! |
|
| Ja vad ska man säga?? hahaha Lite snopen skulle man bli kul modell | |
bustorp |
Undrat vad jag rökte igår......... "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Cool!! Skulle också bromsa in å spana lite extra,för att sen tänka sig hur en sån bil har vart toppmodern en gång i tiden :) |
|
|
Haas, Trabanten var inte ens toppmodern när den lanserades :D Undrar varför ingen annan hakat på konceptet med kaross i papp! Mvh, Kalle |
|
|
Papp?? var det inte plast? ___ Mvh Patrik N. |
|
Len |
Mein lieber Trabbi - wo haben Sie ihn doch gefunden??? ;--/ L. |
|
East German High Tech!!! Mats BMW CS #5847 |
|
|
Patrik, Nix. Karossen var byggd i papp. Däremot så var den "lackad" med en slags plast-smet, men det var bara ett tunt skikt utanpå pappen. Mvh, Kalle |
|
bustorp |
Var det inte bakelit? "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
NE säger: Traba´nt, östtysk småbil med tvåtaktsmotor och med kaross av pappersarmerad plast, tillverkad 1958-91 av Sachsenring Automobilwerk, Zwickau. T. blev den verkliga folkbilen och kom att utgöra en symbol för DDR och i någon mån också för den östtyska revolutionen hösten 1989. /björn |
|
|
"Undrar varför ingen annan hakat på konceptet med kaross i papp!" Mysterium! :-) Kanske snart får se BMW 7-serien, Paper-edition. ___ //Peter Lundin "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.