|
|
|
|---|---|
|
Hej, eftersom jag ska lacka lite andra grejer i samma kulör som bilen kanske jag skulle passa på att göra något åt virket som pryder interiören. Vad tror ni om att lacka samtliga lister och växelspaksknoppen i Sterliggrå metallic? Kommer det att se vettigt ut? Vad tror ni om finishen? Och vad bör det kosta? Bilen har svart läder. /M Min bil: Länk | |
|
Ingen som har sett något liknanade? /M Min bil: Länk |
|
| Har sett en röd 740 e38 med detta och jag tyckte iaf att det var snyggt då iallafall | |
| Om listerna e "knottriga" så måste dom spacklas eller slipas jämna först annars ser d tråkigt ut..Ja har lackat lite detaljer i min utan att slipa..ser lite för amatörmässigt ut bara men d duger.. | |
| slipa knottriga detaljer lite först sen lägger du en grundfärg som bygger på så sätt får du bort den knottriga ytan =D | |
|
Sterlinggrå borde funka, risk bara att interiören blir lite väl grå och murrig. Egentligen är jag inte så förtjust i interiördetaljer i bilens färg, t ex de oceanblå listerna i Volvos "Ocean Race"-modeller. Men grått är alltid stilrent och snyggt. //Chrille |
|
| Alu färg går allti hem :) | |
| Jag skulle nog inte ge mig på detta. Tippar att du sänker bilens värde genom att göra så. Byt till andra lister istället om du inte är nöjd. | |
| Byta lister kan han väl göra om han inte e nöjd efter han målat..spelar väl ingen roll :) | |
| Fast han kan även sälja sina nuvarande lister och köpa nya... | |
| Ja d finns säkert en miljard varianter :P Men om d nu skulle bli kass kan han ju köpa original eller styling grejer eller gå te skroten å skaffa nåra.. | |
|
Jag har bestämt mig för att inte måla någonting. Trä är mysigt. /M Min bil: Länk |
|
| Haha okej :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.