|
|
|
|---|---|
|
Har ett bekymmer med min e34 touring 93. Har nu länge sökt land och rike efter en adapter till min bil så jag kan byta ut den sunkiga BMW orginal kassetbandspelaren mot en normal CD, dock helt utan resultat! Bilen i sig har stora ljudpaketet med 10 högtalare och inbyggt slutsteg med allt vad det innebär. Problemet är att jag inte får något ljud i bilen med en vanlig CD inkopplad, detta pga att bilen tydligen tar signalerna till slutsteget via högnivå i någon slags avskärmad 10 pins "multikabel" med radio och allt. se länk: Länk Har provat kontakta BMW, men enligt dom har denna adapter funnits i sortimentet DOCK utgått! DOUGH! Provade även med MDS, även där utan resultat. Så om det skulle finnas någon där ute som kan hjälpa mig med att finna en adapter hade jag varit oerhört tacksam! Börjar få hallucinationer när jag tvingas lyssna på P1 hela tiden...!!! HJÄLP!!! : ) Varit trogen forum-läsare i många år nu å detta blir mitt första inlägg (om än långt) MVH Andreas Bayrische Motor W(f)antast | |
| Passar inte en BMW cd? | |
| Ett mail är på väg till dig. | |
|
Länk värt att prova kanske? Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
HEWI: Nej tyvärr, provade en, men den saknade den ingång till kabeln som jag fotat/länkat till... Bayrische Motor W(f)antast |
|
| Då var det nog fel modell du provade , det skall finnas 3 olika modeller på cd:n som skall passa i din bil , dock så ser dom inte speciell roliga ut.Du borde dock kunna koppla in dina högtalar utgångar direkt i kontakten utan adapter om du hittar ett kopplings schema eller kan lista ut typ vilka som e + och -. | |
| Länk | |
|
Jag har precis samma problem på min 535:a och har inte hittat nån lösning ännu... Beemer 4 Life! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.