|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Har haft ett autogard installerat på bilen när jag köpte den .. Har aldrig fungerat vad jag vet blinkade aldrig eller nått. Så hade jag av minus kabel på bilen för att de svetsade infästningen till bakvagenen.. Efter de satte på kabeln igen så har larmet vaknat till liv igen. Nu är lampan tänd och larmet går så fort jag slår till täningen. (Jag har en sparat imobilizer oxå). End sättet att få tyst på larmety är att när jag slår till tändningen å går larmet hålla in en knapp som sitter vid fötterna på passagerar sidan i 2 sek så slutar det. Där sitter nya batteri i min fjärr men det tyckls inte få någon kontakt med skiten. Någon som vet hur man kan lösa dettta eller måste jag koppla ur skiten ? Mvh/ Daniel | |
|
Då larmet verkar ha varit urkopplad så kan ju fjärren behöva initieras igen då det låter som dom inte verkar "prata" samma språk. Jag hade sökt på nätet efter någon larminstallatör som jobbar med detta larm och sedan kontaktat dom. Hittar du ingen som jobbar just med detta larm så hade jag kört till någon lokal bilstereo/larmfirma. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.