|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag ska byta bakplåten och fixa ena skärmen innan lackering och undrar om ni har nåt tips på bra ställe.har pratat med lennart sääv men dom har haft bilen sen 19 september å de har inte hänt nåt å när jag ringer å frågar så skyller dom på att dom inte har fått plåten som dom har beställt men dom kan inte svara på varför å är inte alls hjälpsamma så dom har jag tröttnat på ! | |
|
Karlstad Plåt & Lack funkade bra för en kompis. Vad du än gör så lämna den inte till Swedish Smartrepair på tormestad.......riktigt kasst resultat när han lackade min bagagelucka, oxå vägrade han fixa till det när jag klagade. Fullt med damm i lacken som han skulle våtslipa bort men fick knappt bort hälften och det var väldigt mycket repor istället eftersom han tydligen inte kunde polera heller. Han gjorde om det en gång till men då blev det bara ändå mera repor och stora "toppar" i lacken. När jag klagade på detta så ville han ha mera pengar föratt göra det bättre annars så villa han inte stöta mera i min bil. |
|
|
ok,får prata med dom då fast på lackavd så va dom inte alls trevliga men de betyder ju inte att dom är de på plåtavd,de är ju inte på samma ställe och om de funka för din kompis så borde de ju funka för mig :) får åka in och prata med dom ska ändå in och säga till dom på lennart sääv vad jag tycker om dom,jävla oseriöst företag! tack för tipset! |
|
|
Plåt och lack kallas av elaka tungor Spackel och lack. Gjorde ett försäkringsjobb på en av farsans bilar för en del år sedan, plåten grovriktades och spacklades, bitvis över centimetern tjockt. Behöver kanske inte tillägga att det sprack upp riktigt fult. Jag skulle inte gynna dom. Har själv goda erfarenheter av Sääf, även om han kanske var lite sä(äf)vlig. Wafab har gjort riktigt bra lackjobb åt mig, kolla med plåt/lackavdelningen där. Lackar åt bland annat VAG och BMW. |
|
|
Hangaround: tack för tipset! får prata med wafab. sääv ska jag in och skälla på imorn,han har sagt när jag pratat med han att plåten inte har kommit och att han inte förstår varför men när jag pratade med autowåx idag så sa dom att han inte har gjort nån beställning å att de finns 19st bakplåtar i malmö så de är bara att beställa.de ska bli väldigt intressant att höra vad han skyller på, j**la amatör! när du lämnade bilen hos sääv va de försäkringsbolag som betalade arbetet? jag har haft bilen där förut men då va de försäkringfråga å då är dom nog mer villiga att arbeta för då kan dom ju "mjölka" bolagen på pengar! |
|
|
pratade med sääv förut.frågade varför de tar sån tid å att jag börjar bli lite trött på att jag aldrig kan få ett svar på när de blir klart.då sa han att om de inte passar så kan jag ta min bil och gå!!! jävla idiot,han ska jag aldrig göra affärer med igen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.