|
|
|
|---|---|
Franka2 |
Någon som känner till något om bilen ? Verkar ju lite väl billigt om den är bra.Länk Franka |
|
Jag vet inte om du sett detta redan. Med tanke på priset skulle jag börja med att begära ut bes. protokoll. Det skulle jag oavsett pris, men speciellt med tanke på att den är så billig. Regnr: SGD184 Färg: MBLÅ Fabrikat: BMW 750IA Årsmodell: 1990 Fordonsslag: PB Chassinummer: WBAGB81050DC02170 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2003-06-06) Antal ägare: 4 Datum för första reg.: 2001-04-17 Producentansvarig: I trafik första gång: 2001-05-11 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 220 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 2000 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1180 Max lastvikt: 380 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 240/45 R 415 Kaross: Täckt, Taklucka |
|
Paap Reeder |
... 25´ för en 90:a är väl inte nått särskilt billigt?? Import 2001 .. dessutom med 4 ägare sedan dess. MVH /// Paap R |
| håller med paap.. 25k kan inte vara billigt för en sådan bil... | |
Franka2 |
Paap och Heinz: Var hittar man en bra 750 billigare? Om denna är bra vet jag ju inte än, men samtal med tidigare ägare och gamla bes.papper tyder på detta, och miltalet verkar stämma. Så man får väl se. |
Paap Reeder |
... alltså så här anser jag: Jag måste sälja endera min M70 eller M30. Inte för att det är någe stora fel på dom men men... det får räcka med en Bimmer. Min 91:a E32 - vad är den värd? Under 15´ tänker jag inte gå och tror näppeligen att ngn slantar upp mer än max 25´. Nu talar jag om avslutspriser ... inte vad jag kommer att skriva i annonsen och begära. 25´ tycker jag fortfarande inte är "billigt" för en tidig 90-talare. Vad får man för min M30? ... samma prisläge??? Av ovanstående resonemang förstår man att "det inte är bråttom att sälja" .... ty att ha dom båda binder ju inga oerhörda resurser .... men tar tyvärr plats! MVH /// Paap R |
Franka2 |
Paap: Du har mail. |
|
Prisläget på E32 verkar variera kraftigt... Jag anser att 25K är rena klippet, om bilen är bra. BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.